فرمانده هنگ مرزی بانه از کشف 14 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در مرز این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران عباس مرادی اظهار کرد: 14 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای هنگ مرزی این شهرستان طی چند روز اخیر کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خروج مواد سوختنی از مرزهای کشور موجب ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود و تبعات منفی در چرخه تولید و صادرات دارد مرزبانان هنگ مرزی بانه در راستای کنترل مرز و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، موفق به کشف و ضبط این میزان سوخت قاچاق شدند.

فرمانده هنگ مرزی بانه از قاچاق به عنوان یکی از موانع جدی سد راه تحقق حماسه اقتصادی در کشور نام برد و افزود: حمایت از کار و سرمایه‌گذاری و تقویت تولید در کشور مستلزم مبارزه قاطع با قاچاق کالا است.

به گفته مرادی، در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای برای کنترل قاچاق در مرزها انجام شده است و این مهم در سال‌جاری با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی بانه نیز با جدیت و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای دفاع از مرزهای ایران اسلامی و تحقق فرامین رهبری در این خطه مرزی تلاش می‌کنند.
برچسب ها: کردستان ، قاچاق ، بانه ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.