در همایش مسئولان فرهنگی صنعت برق کشور، از فعالیت‏های مؤثر فرهنگی در صنعت برق سمنان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از استان سمنان، در چهارمین همایش مسئولین فرهنگی صنعت برق کشور که صبح امروز برگزار شد، از اقدامات، برنامه‏ ها و فعالیت‏های فرهنگی شرکت توزیع برق استان سمنان به عنوان شرکت برتر در این زمینه قدردانی به عمل آمد.

در مراسم تجلیل از فعالان بخش‏های فرهنگی و دینی که در این همایش به اجرا درآمد، مسئولان امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، شرکت توانیر و کلیه دبیران و مسئولان فرهنگی شرکت‏های صنعت برق کشور حضور داشته و از مدیرعامل و دست‏اندرکاران فرهنگی صنعت توزیع برق سمنان تقدیر شد.

در بخشی از تقدیرنامه حجت‏الاسلام احمد شیخی، مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر خطاب به سیدمحمد موسوی‏زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان آمده است: تلاش بی‏شائبه شما و همکاران در امور فرهنگی و دینی در سال 91 با امکانات موجود در آن شرکت ستودنی است؛ بر خود لازم می‏دانم از زحمات و تلاش‏های موثر جناب‏عالی و کارکنان دست‏اندرکار امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق سمنان صمیمانه تقدیر کنم.

گفتنی است؛ دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه‏های فرهنگی، تجلیل از فعالان امر نماز، اجرای جشنواره قرآنی، جشن عبادت فرزندان همکار، تکریم کلیه مناسبت‏های ملی و مذهبی، تجلیل از ایثارگران، بهره‏مندی از نرم‏افزارهای فرهنگی، اجرای دوره‏های آموزشی، فرهنگی و ... از جمله مهم‏ترین اقدامات فرهنگی و ارزشی این شرکت در سال گذشته به شمار می‏رود./ج1

برچسب ها: برق ، سمنان ، ایثار ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.