برس زدن مو يكي از معمولي‌ترين و ابتدايي‌ترين كارهايي است كه افراد انجام مي‌دهند، اما آيا تا به حال به اين مسئله فكر كرده‌ايد كه ممكن است انتخاب نامناسب برسي كه به كار مي‌بريد، موجب ايجاد موخوره، ريزش مو و مشكلات ديگر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، اینکه بدانید برای موهایتان چه برسی مناسب است اهمیت زیادی دارد.

1- برس پهن چهارگوش:این برس برای صاف کردن موهای بلند

این برس برای صاف کردن موهای بلند و خشک کردن سریع آنها ایده‌آل است. هرقدر پهن‌تر و صاف‌تر باشد، بیشتر می‌تواند موها را صاف و ابریشمی حالت دهد.

2- برس حالت‌دهنده:برای حجم دادن به ریشه موها

این برس بیشتر به خاطر انحنای خاصش و دندانه‌هایی که تنها در یک جهت قرار دارند به این نام معروف شده‌ است. برسی نرم که در پشت آن کوسن قرار دارد و هیچ سوراخی در آن وجود ندارد.

3- برس گرد بزرگ:برای صاف کردن موها

اگر دوست دارید موهایتان حالت‌دار شود یا به دنبال ایجاد موهای موج‌دار هستید، این برس برایتان مناسب است، البته چنین برسی برای صاف کردن موهای خیلی فر یا موهای کوتاه هم خیلی به کار می‌آید.

4- برس دندانه چوبی:برای موهای فر

اگر موهایی فر دارید توصیه می‌کنیم برسی با دندانه‌های چوبی تهيه كنيد زيرا چنین برسی از طرفی فشار کمتری به موهای ظریف شما می‌آورد و از طرف دیگر فر موها را باز نمی‌کند و در نتیجه باعث ایجاد وز نمی‌شود.

5- برس گرد کوچک:برای موهای نازک و شکننده‌

اگر موهایتان خیلی نازک و شکننده‌ است؛ سراغ یک برس گرد کوچک بروید. همچنین بهتر است برس شما چوبی باشد، چرا که برس فلزی به راحتی موهای شما را می‌سوزاند و به آنها آسیب می‌رساند./س

برچسب ها: برس ، مو ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.