نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ولایت محوری و حرکت در مسیر عدالت شیوه جامعه منتظر ظهور مهدی موعود(عج) است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آيت الله دري نجف آبادي در خطبه هاي نماز جمعه اراك افزود: انتظار فرج به معني آمادگي اجتماعي، فرهنگي، اخلاقي و فردي تمامي آحاد جامعه و نهادينه شدن شعائر ديني در لايه هاي اجتماعي است.
وي اظهار كرد: الگوي حكومت داري اسلامي كه به ابتكار امام راحل (ره) بنيان نهاده شد با رهبري عالم فرزانه مسيري را در بيداري افكار جهاني به ويژه كشورهاي اسلامي گشوده كه ادامه اين راه بايد تا سپردن اين حكومت به امام زمان (عج) با قوت دنبال شود.
امام جمعه اراك خاطرنشان كرد: هر مسلمان متعهد بايد در شرايط كنوني با هوشياري و با بصيرت درجامعه با طراحي رفتارهاي امام زمان (ع) پسند و قرآني دين خود را به اسلام ادا كند.
وي همچنين با تبريك هفته قوه قضاييه گفت: شهيد بهشتي سرمايه بزرگ براي جامعه ايران بود كه بلحاط اثرگذاري فكري و اجرايي در بسياري از ابعاد انقلاب اسلامي جزو برترين ها محسوب مي شد.
امام جمعه اراك توضيح داد: قوه قضاييه از نظر شهيد بهشتي قوه خدمت و عدالت بود و ادامه راه اين شهيد بزرگوار امروز اقتدار و عدالت را در اين قوه سبب شده است.
وي با تبريك هفته مساجد بيان كرد: مسجد در تاريخ اسلام همواره كانون هم انديشي امور اجتماعي و فرهنگي در كنار موضوعات عبادي بوده و امروز نيز بايد كوشيد اين پايگاه مهم حفظ و تقويت شود.
آيت الله دري نجف آبادي اظهار كرد: حادثه هفته گذشته مصر نشان از عمق جهالت و كينه توزي وهابيان دارد و اميد است در سايه اتحاد مسلمانان شرايطي ايجاد شود كه ريشه حمايت از استكبار و اسرائيل در منطقه خشكانده شود./س
برچسب ها: ولایت ، عدالت ، ظهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.