امام جمعه شهرستان اهر، گفت: مردم در انتخابات 24 خرداد ماه توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام حاجی زاده، در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهر افزود: دشمنان و غربیان با سرمایه گذاری ها و تبلیغات  خود می خواستند حضور مردم در انتخابات  کم رنگ شود اما بار دیگر مردم و سلایق مختلف با اعتقادی که به نظام اسلامی و ولایت فقیه داشتند با شرکت گسترده خود در این اتخابات توطئه های آنها را نقش برآب کردند.

وی، خاطرنشان کرد در این انتخابات همچنین برای همیشه پرونده دروغ بودن تقلب انتخاباتی که از تبلیغات سوء دشمنان بود بسته شد.

امام جمعه شهرستان اهر، همچنین از رسانه ملی به خاطر فراهم کردن زمینه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری تشکر کرد.

وی، همچنین با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی و ذکر خصوصیات علمی و عملی او خاطر نشان کرد علیرغم ترور  شخصیت های مانند شهید بهشتی نه تنها خللی در کشور به وجود نیامد بلکه نظام اسلامی همچنان پابرجاست.

امام جمعه شهرستان اهر، همچنین بر بیش از پیش تأمین امنیت و احقاق حقوق مردم از سوی دستگاه قضایی تأکید کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین سالروز شهادت آیت ا... صدوقی چهارمین شهید محراب و سالروز شهادت هموطنان در هواپیمای ایرباس توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس را تسلیت گفت.

وی، همچنین حملات رژیم اسرائیل در غزه و حوادث ناگوار در سوریه، لبنان و مصر را محکوم کرد.

امام جمعه شهرستان اهر، همچنین با اشاره به به ایام کنکور خاطر نشان کرد امیدواریم دانش آموزان با تجهیز خود به علم و عمل در جهت رشد و شکوفایی کشور گام بردارند.

وی، ضمن اشاره  به دهه تکریم و غبارروبی مساجد بر آماده سازی مساجد برای ایام رمضان جهت  استفاده مؤمنان از مساجد تأکید کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین از شهروندان اهری به خاطر برگزاری جشن های ماه شعبان و به خصوص نیمه شعبان تشکر کرد./س

برچسب ها: مردم ، انتخابات ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.