اظهارات بازیکنان تیم ملی پس از شکست ایتالیا در شبی که ثابت کردند پدیده امسال لیگ جهانی هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران نخستین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبالپالاکاسا شهر مودنا برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای (23 - 25، 22 - 25، 22 - 22، 32 - 30) بازی را به سود خود رقم زدند و جمع امتیازهای خود در جدول رده‌بندی را به 6 رساندند.

ظریف: احساس نکردیم در ایتالیا میهمان هستیم!
 
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم تاریخ والیبال را  باشکست ایتالیا رقم زدیم.
 
 فرهاد ظریف پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا در خصوص این بازی اظهار داشت: از اینکه توانستیم یک روز تاریخی را برای والیبال و ورزش ایران رقم بزنیم بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم من و تمام بازیکنان با تمام توان و انگیزه برابر ایتالیا ظاهر شدیم.

وی با بیان اینکه پیروزی برابر ایتالیا در خاک این کشور کار بسیار سختی است، ادامه داد: تماشاگرانی که در سالن مسابقه حضور داشتند کارمان را راحت‌تر می‌کردند؛ به گونه‌ای که احساس نکردیم در ایتالیا میهمان هستیم! از اینکه توانستیم جواب زحمات و حمایت‌های آنها را بدهیم بسیار خوشحالم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: همان روحیه‌ای که ولاسکو به تیم ما منتقل کرده یعنی روحیه جنگندگی موجب شد تا بتوانیم دست به این کار بزرگ بزنیم. باز هم باید از مربیان و هواداران تشکر کنم که در این پیروزی بسیار به ما کمک کردند.
 
موسوی:هدف ما شاد کردن دل مردم ایران بود/تازه گرم شدیم
 
محمد موسوی عراقی پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا اظهار داشت: ما برای شاد کردن دل مردم ایران بازی کردیم و خوشحالیم که توانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم.
 
وی ادامه داد: ما از ابتدا برای پیروزی وارد میدان شده بودیم و هیچ‌وقت فکر نکردیم که از پیش بازنده هستیم. هرچند که ولاسکو گفته است حضورمان در لیگ جهانی برای یادگیری است، اما تمام ملی‌پوشان پیش از آغاز بازی می‌دانستند که می‌توانند ایتالیا را شکست دهند.
 
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: تماشاگران حاضر در سالن واقعا سنگ تمام گذاشتند و خیلی خوب از ما حمایت کردند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیروز شویم.
 
وی افزود: شرایط نور سالن به گونه‌ای بود که می‌توانستیم سرویس‌های خوبی بزنیم، هرچند که در دریافت به مشکل می‌خوردیم، اما فکر می‌کنم در مجموع ما موفق‌تر از ایتالیایی‌ها بودیم.
 
زرینی: بازیکنان معجزه کردند/ باورمان نمی‌شود پیروز شدیم!

حمزه زرینی پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا درخصوص شرایط این مسابقه اظهار داشت: خودمان هم باورمان نمی‌‌شود که توانستیم ایتالیا را شکست دهیم. پیش از بازی اعلام کرده بودم که گرفتن حتی یک امتیاز هم از ایتالیا کار بزرگی است، اما ما حالا این تیم را شکست داده‌ایم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم که بازیکنان ایران با این پیروزی واقعا معجزه کردند؛ البته دعای خیر مردم هم در کسب این پیروزی بی‌تاثیر نبود.

دریافت کننده تیم ملی خاطرنشان کرد: من 3 ساعت قبل از بازی به ایتالیا رسیدم و فرصت چندانی برای کمک کردن به تیم نداشتم، اما بسیار خوشحالم که توانستیم میزبان قدرتمند خود را شکست دهیم.
 
معروف: اعتماد به ‌نفس بالایی داشتیم
 
سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز در خصوص بازی گفت: این مسابقه برای ما مانند یک درس است و می‌خواهیم از این تورنمنت چیزهای زیادی یاد بگیریم.

وی افزود: امروز خوب بازی کردیم و موفق شدیم حریف خود را شکست دهیم که فکر می‌کنم دلیل اصلی این پیروزی اعتماد به نفس بالای‌مان بود.


 
 
برچسب ها: ظریف ، والیبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار