شبکه تلويزيوني راشا تودي گزارش داد: اقدامات بيرحمانه گروههاي شورشي در سر بريدن افراد بيگناه در سوريه ناشي از حمايت کشورهاي غربي از آنهاست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در ابتدا گوينده اين شبکه تلويزيوني گفت:تصاويري از اقدامات بيرحمانه شورشيان سوريه در سايت هاي اينترنتي منتشر شده است.در اين تصاوير که قابل تاييد نيستند  شورشيان سر سه نفر از طرفداران دولت را از تنشان جدا مي کنند.

پائولا اسلير خبرنگار اين شبکه تلويزيوني از تل آويو گزارش داد:بر اساس تصاوير منتشر شده در سايت هاي اينترنتي، گروهي از مردان مسلح سه مرد را نفر به نفر بر روي زمين قرار مي دهند و با چاقو سر از تن آنها جدا مي کنند. به نظر مي رسد اين حادثه در يک روستا روي مي دهد و گروهي از زنان و کودکان هم به اين صحنه نگاه مي کنند و با صداي بلند نداي «الله اکبر» سر مي دهند.گفته مي شود اين سه مرد از حاميان بشار اسد رئيس جمهور سوريه بوده اند.

وي افزود: اين تصاوير شش هفته پس از آن منتشر شده است که تصاويري ديگر از يکي ديگر از اعمال بيرحمانه شورشيان در سوريه منتشر شد.در اين تصاوير يکي از رهبران شورشيان سوريه که به گروه «فاروق» مشهور است قلب يک سرباز سوري را از بدنش خارج مي کند و آن را به دندان مي گيرد.اين تصاوير به خوبي بيرحمي نيروهاي شورشي تندرو را در سوريه نشان مي دهد.اين تصاوير پس از آن منتشر مي شود که چندي پيش شاهد برگزاري نشست دوستان سوريه در شهر دوحه قطر بوديم که شرکت کنندگان در اين اجلاس خواهان ارسال سلاح براي شورشيان سوريه شدند.تمامي اين حوادث نشان مي دهد که چرا کشوري چون روسيه معتقد است که ارسال سلاح به سوريه تنها به افزايش بيش از پيش آتش جنگ و درگيري منجر خواهد شد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار