"عبدالمنعم ابوالفتوح"یکی از نامزدهای سابق ریاست جمهوری مصر تصریح کرد محمد مرسی رئیس جمهور مصر باید با هوشمندی و درک بالا برای حفظ منافع کشور تلاش و برگزاری انتخابات زود هنگام را به همه پرسی بگذارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ "عبدالمنعم ابوالفتوح"نامزد سابق ریاست جمهوری مصر و رئیس حزب "مصر قدرتمند" تاکید کرد: محمد مرسی امور کشور را مانند یک گروه و تشکیلات تحت تعقیب اداره می کند.

" ابوالفتوح"، در این خصوص گفت: من از جمله افرادی بودم که تصور می کردم محمد مرسی پس از انتقال از یک گروه و تشکیلات تحت تعقیب به دولت رویکرد اداری و عملکردش را تغییر خواهد داد، اما چنین نشد. ما هیچ تغییری در رویکرد او ندیدیم زیرا او دولت و کشور را مانند یک گروه و تشکیلات تحت تعقیب اداره می کند.در چنین تشکیلات و گروه هایی باید به افراد مورد اطمینان تکیه کرد زیرا اساساً کل گروه و تشکیلات تحت تعقیب پلیس است و باید اعضا و افراد آن مورد اطیمنان باشند؛ اما اداره یک کشور و دولت چنین نیست. البته، من و حزب متبوع من با هیچ فردی خصومتی نداریم و دشمن اخوان المسلمین یا دیگران نیستیم.

"ابوالفتوح" افزود: من فکر می کنم محمد مرسی اکنون فقط یک گزینه در پیش دارد و آن این است که با هوشمندی و درک بالا برای حفظ منافع کشور تلاش کند. بنابراین، او و گروهش باید برگزاری انتخابات زود هنگام را به همه پرسی بگذارد و به نظر مردم در این باره هر چه که باشد؛ احترام بگذارد.

وی گفت: من و حزب من به مخالفت قانونی و مسالمت آمیز با نظام حاکم ادامه خواهیم داد تا به تعهداتش عمل و رویکردش را اصلاح کند یا اینکه به صورت کاملاً دمکراتیک به شیوه برگزاری انتخابات و همه پرسی از حکومت خارج شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار