محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص دیدار مقابل ایتالیا گفت: در حال حاضر شرایط تیم ایده آل نیست. نمی گویم بد است. ولی خیلی خوب هم نیست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص دیدار مقابل ایتالیا گفت: در حال حاضر شرایط تیم ایده آل نیست. نمی گویم بد هست. ولی خیلی خوب هم نیست. ما بلافاصله بعد مسابقه عازم ایتالیا شدیم. پس از گذشت چند روز تازه دیروز اولین روزی بود که خوب تمرین کردیم. هنوز به آمادگی 100 در صد نرسیدیم. ولی باز هم اگر خودمان باشیم و بازی ای که مقابل صربستان انجام دادیم را مقابل ایتاالیا به معرض نمایش بگذاریم می توانیم از ایتالیا هم امتیاز بگیریم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان افزود: در حال حاضر چهار بازیکن در تیم ما مشکل گوارشی پیدا کرده اند و فرهاد قائمی هم به تهران رفت. آمدن زرینی کمک زیادی به ما می کند. از طرفی هم شنیدیم زایتسف در ایتالیا مصدوم هست و بازی نمی کند. اگر این اتفاق بیافتاد برای ما موقعیت خوبی خواهد بود. چرا که بار حمله ای ایتالیا کمی کاسته می شود و با توجه به شرایط سالن و نور کم، اگر سرویس خوب بزنیم چون دریافت سخت است می توانیم کار را برای ایتالیا مشکل کنیم و از آن امتیاز بگیریم و حتی پیروز شویم. اگر سرویس خوب بزنیم، پیروز می شویم. البته باید این را هم مد نظر داشته باشیم که این تیم ایتالیاست و در خانه بازی می کند.

در هر حال امیدوارم بتوانیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاریم و موجب سربلندی تیم ملی والیبال کشورمان شویم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار