وزنه بردار المپیکی کشورمان درخصوص وضعیت فعلی تمرناتشان گفت: وضعیت تمرینات ما نه تنها در حد تیم ملی نيست بلکه در حد امکانات شهرستان ها هم نیست.

سعید محمدپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر تمریناتمان را در زیرزمین مجموعه ورزشی اکباتان به همراه سایر وزنه برداران انجام می دهیم و شرایطمان خوب است و روز به روز وضعیتمان بهتر خواهد شد.

وزنه بردار المپیکی کشورمان ادامه داد: امکانات اصلا در حد وزنه برداران تیم نیست، شهرستان ها امکانات بیشتر از ما دارند.

وی در خصوص حضور نداشتن در مسابقات آسیایی بیان کرد: همیشه دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم و برای مردم ایران افتخارآفرینی کنم اما متأسفانه نخواستند که ما در خدمتشان باشیم و شرایط موردنیاز ما را نتوانستند مهیا کنند و فدراسیون هم از موانع خود کوتاه نیامد تا بتوانیم در خدمت تیم ملی باشیم.

محمدپور افزود: ما تنها می خواستیم یک مربی دیگر را برای ما بیاورند اما متأسفانه فدراسیون روی مواضع خود ماند و پنج نفر را فدای یک نفر کرد و ما پنج نفر هر کدام به تنهایی ضرر کردیم و از تیم ملی جا ماندیم و ما سه سال در هر شرایطی تمرین کردیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم اما بعد از این، تحمل این شرایط بسیار سخت بود.

وزنه بردار المپيکي کشورمان در ارتباط با نشست وزنه برداران با وزیر ورزش گفت: وزیر هم حرف فدراسیون را می زد و از ما می خواست که با شرایط فدراسیون کنار بیاییم و ما پنج نفر طی جلسه ای تصمیم گرفتیم که با توجه به اين شرایط، در اردو حاضر نشویم.

وی در خصوص نتایج وزنه برداران در مسابقات جهانی اظهار داشت: هر کس که بتواند برای ایران نتیجه بگیرد می تواند در تیم ملی باشد و خدا را شکر ورزشکاران توانستند نتایج خوبی را کسب کنند اما رکورد امسال آنها با رکوردهاي سال گذشته خیلی فاصله داشت، انوشیروانی سال قبل با 436 کیلوگرم برنز گرفت و رشید شریفی امسال با 417 کیلوگرم طلا گرفت و 20 کیلو فاصله بین این وزن ها است و این نشان دهنده این است که سطح مسابقات پایین آمده است.

محمدپور در خصوص اینکه آیا نبود وي و سایر وزنه برداران معترض باعث می شود که تیم ملی ضربه ببيند یا خیر بیان کرد: من در مصاحبه ام چنین صحبتی را نکردم، من گفتم اگر سعید محمدپور توانست چند مدال را کسب کند دست و پای اضافه نداشته است و یک آدم بوده است که هر کسی مانند او با زحمت فراوان می تواند چنین وزنه هایی را بزند.

وی افزود: به جز رسول تقیان سایر وزنه برداران در مسابقات B جهانی هم جایی ندارند برای مثال سهراب مرادی سال گذشته با 172 کیلوگرم یک ضرب و 216 کیلوگرم با دو ضرب توانست طلای مسابقات را کسب کند اما امسال با 157 کیلوگرم یک ضرب و 200 کیلوگرم دو ضرب وزنه زد و این نشان دهنده افت وزنه برداران ملی پوش است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار