تیم بسکتبال بوستون سلتیکز در یک توافقنامه با بروکلین نتز کوین گارنت، پل پیرس و جیسون تری ستارگان خود را با چند انتخاب یارکشی و میلیونها دلار پول معاوضه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بوستون سلتیکز که با بالا رفتن سن ستارگان خود میانگین سنی بالایی داشت دست به یک انقلاب درون تیمی زد و تمام ستارگان خود را با شانسهای انتخاب بازیکن در یارکشی و همچنین چند میلیون دلار پول معاوضه کرد.

مسئولان سلتیکز با تیم پر خرج بروکلین نتز توافق کردند که بازیکنانی مثل کوین گارنت، پل پیرس و جیسون تری را در مقابل مبلغی پول، شانس سه انتخاب دور اول یارکشی 2014 و یک انتخاب سال 2017 به بروکلین نتز منتقل کنند. بوستونی ها همچنین جرالد والاس، کریس ژوزف و کریس هامفریس را از نتز می گیرند. با این نقل و انتقالات راجان راندو تنها ستاره فعلی تیم محسوب می شود که این بازیکن هم هنوز به طور کامل از مصدومیت رباط صلیبی رها نشده است.

جیسون کید که امسال با اعلام بازنشستگی خود برای اولین بار شغل مربیگری را تجربه می کند، هدایت تیم بروکلین نتز را برعهده دارد که تا به حال با صرف 80 میلیون دلار از سقف مجموع قرارداد بازیکنان عبور کرده و به این ترتیب باید مبالغ مالیاتی اضافه ای نیز پرداخت کند.

گفتنی است برخی کارشناسان NBA با توجه به سن بازیکنان منتقل شده به بروکلین نتز، این تیم را یکی از بازنده های فصل نقل و انتقالات معرفی کردند./مح
برچسب ها: سلتیکز ، نتز ، درفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار