شنوندگان رادیو قرآن می توانند هرروز ساعت 6:40 زیارت حضرت رسول (صلی ا...علیه و سلم) را بشنوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، هرروز صبح ساعت 6:40 زیارت  حضرت رسوال (ص) به مدت 5 دقیقه از رادیو قرآن پخش می شود.
در خصوص فضیلت های قرائت این زیارت  رسول خدا صلى اللّه عليه و آله فرمود:هركه مرا در حال حيات،يا پس از مرگ زيارت كند،چنان است كه خدا را زيارت كرده باشد .
حميرى در كتاب»قرب الأسناد«از حضرت صادق عليه السّلام روايت كرده:رسول خدا صلى اللّه عليه و آله فرمود:هركه مرا در حيات،يا پس از ممات زيارت كند،روز قيامت شفيع او مى‏شوم.در حديثى آمده:امام صادق عليه السّلام روز عيدى در مدينه بود،به‏ زيارت رسول خدا صلى اللّه عليه و آله رفت،و به آن حضرت سلام داد و فرمود:ما بر اهل همه شهرها خواه مكّه و خواه غير مكّه برترى داريم،به‏ علّت زيارت و سلاممان به رسول خدا صلى اللّه عليه و آله این برتری است.
شيخ طوسى در«تهذيب»،از يزيد بن عبد الملك روايت نموده است و او از پدرش،از جدّش،كه خدمت حضرت فاطمه عليهما السلام مشرّف شدم،آن حضرت به سلام بر من پيشى جست،آنگاه از من پرسيد براى چه آمده‏اى؟عرض كردم:براى طلب بركت و ثواب،فرمود:مرا خبر داد پدرم،و اينكه حاضر است،كه هر كه بر او و بر من سه روز سلام كند،خدا بهشت را بر او واجب كند،گفتم:در حيات او و شما؟فرمود:آرى و نيز پس از مرگ‏ ما.
با توجه به این فضائل شنوندگان رادیو قرآن هرروز به مدت 5 دقیقه می توانند  همراه با امواج رادیویی بر روی موج اف ام ردیف100مگاهرتز این زیارت را زمزمه کنند. /ص

برچسب ها: زیارت ، شبکه ، رادیو قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار