مسئولان کنفدراسیون بسکتبال آسیا در پیامهایی به ارسلان کاظمی به خاطر انتخاب در یارکشی سالانه لیگ NBA تبریک گفته و این بازیکن را باعث افتخار آسیا و الگوی جوانان منطقه دانستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سایت رسمی بسکتبال آسیا در گزارشی به انتخاب ارسلان کاظمی در یارکشی لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا پرداخت و از قول شیخ صعود آل ثانی رئیس کنفدراسیون بسکتبال آسیا نوشت: " این باعث افتخار ما در فیبا آسیا است که یک بازیکن پرورش یافته در رقابتهای آسیایی به لیگ NBA راه پیدا کند. ما به هیچ وجه از موفقیت کاظمی شگفت زده نشدیم چون همیشه می دانستیم که این بازیکن پتانسیل رسیدن به جایگاههای بزرگ را دارد. برای کاظمی آرزوی موفقیت در دوران بازی در NBA را دارم."

هاکوپ خاجیریان: ارسلان و حدادی الگوی جوانان منطقه هستند

هاکوپ خاجیریان دبیر کل لبنانی فدراسیون بسکتبال آسیا هم در پیامی به ارسلان تبریک گفت و تاکید کرد: " بازی در NBA آرزوی هر بازیکنی است اما هر کسی به این آرزو دست پیدا نمی کند. ارسلان نمونه خوبی برای این است که با سختکوشی و استقامت در راه رسیدن به هدف، حتی راهیابی به لیگ NBA هم قابل دستیابی است."

وی ادامه می دهد:" پیش از این حامد حدادی را به عنوان تنها نماینده غرب آسیا در NBA داشتیم و حالا ارسلان هم به این بازیکن ملحق شد. این دو نفر می توانند الگویی برای بازیکنان جوان منطقه باشند. صمیمانه ترین تبریکات و بهترین آرزوها را به ارسلان ابراز می کنم." ./مح

برچسب ها: آسیا ، هاکوپ ، ثانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار