سرمربی تیم ملی بوکس گفت: همه بوکسوران تیم ملی در 9 وزن توانایی کسب مدال در اوزان خود را دارند که امیدواریم شاهد مبارزه های قدرتمندی از آن ها باشیم.

غلامرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه تیم ملی بوکس در یکی از آماده ترین دوران خود به سر می برد و تمرینات تیم ملی با قدرت پیگیری می شود و آخرین تمرین نیز صبح شنبه در محل اردو برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان تصریح کرد: خوشبختانه همه بوکسوران در 9 وزن حاضر در اردو از امیدهای ما برای کسب مدال هستند و البته قرعه کشی بوکسورها نیز در این نتیجه بی تاثیر نخواهد بود.

وی بیان داشت: در میان بوکسوران به عنوان مثال، علی مظاهری باید از حیثیت قهرمانی خودش دفاع کند جاسم دلاوری و احسان روزبهانی نیز از جمله دیگر بوکسورانی هستند که در این مسابقات همه توقع مدال آوری از آن ها را دارند.

کريمي بیان کرد: همه بوکسوران تیم ملی تجربه مسابقات برون مرزی را دارند و از این حیث تیم توانمند و با تجربه ای را به مسابقات اعزام می کنیم.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا در سال گذشته یک نقره و یک برنز کسب کردیم که نقره توسط مجید سپهوندی و برنز به وسیله محمد نوری کسب شد و امیدواریم در ین دوره از رقابت ها نیز شاهد یکی از درخشان ترین دوره های حضور تیم ملی در مسابقات باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار