معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 19، از احداث شبکه بزرگراهي اتوبان امام علي(ع) و شهيد هاشمي در اين منطقه خبر داد.

زلفي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: احداث شبکه بزرگراهي اتوبان امام علي(ع) و شهيد هاشمي به منظور کاهش بار ترافيکي، سهولت در تردد خودروها و شهروندان به بزرگراه ها و اتوبان هاي اطراف پايتخت، در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 19 قرار دارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: در اين طرح تردد خودروها و شهروندان به بزرگراهها و اتوبانهاي اطراف پايتخت از جمله بهشت زهرا(س)، حرم مطهر امام(ره)، دانشگاه شاهد، دانشگاه شهر ري، خروجي عوارضي تهران، قم و فرودگاه امام خميني(ره)، آسان تر خواهد شد.

وي با اشاه به لزوم اجراي اين طرح گفت: لزوم احداث شبکه بزرگراهي اتوبان امام علي(ع)و شهيد هاشمي با توجه به تراکم بالاي ترافيکي در اتوبان امام علي(ع) و بزرگراههاي مجاور اين اتوبان به منظور سهلوت و دسترسي آسانتر به بزرگراههاي اطراف  شهر تهران تا پايان نيمه اول سال 92 در دستور کار معاونت حملو نقل و ترافيک شهرداري منطقه 19 قرار دارد.

زلفي در پايان با اشاره به نحوه اجراي اين طرح افزود: ساکنان شمال شرق و شرق اتوبان امام علي(ع) به منظور دسترسي آسانتر به بهشت زهرا(س)، حرم مطهر امام(ره)، دانشگاه شاهد، دانشگاه شهرري، خروجي عوارض تهران- قم و فرودگاه امام خميني(ره) مي توانند از ورودي جنوب اتوبان امام علي(ع)در منطقه 19 استفاده کنند./ز
برچسب ها: احداث ، اتوبان ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار