بهاي نفت روز جمعه در معاملات الکترونيک بازار آسيا افزايش يافت.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاري فرانسه از سنگاپور،هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا (وست تگزاس اينترمديت) براي تحويل در ماه اوت با نه سنت افزايش، 97 دلار و 14 سنت معامله شد و بهاي هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در مدت مشابه 18 سنت افزايش يافت و به 103 دلار رسيد.
 کلي تئو تحليلگر آي جي مارکتز در سنگاپور اعلام کرد: «بازار نفت تحت تأثير چشم اندازهاي خوشبينانه در مورد اقتصاد آمريکا روند رو به افزايشي را در دراز مدت طي مي کند».
در پي انتشار شاخص‌هايي در مورد درآمد خانواده‌هاي آمريکايي و هزينه‌هاي مصرفي که هر دو افزايش را در ماه مه نشان مي دادند، ديروز بهاي نفت در بازار لندن و نيويورک بيش از يک دلار افزايش يافت.
وعده‌هاي فروش خانه نيز در آمريکا به شدت افزايش يافته و به بالاترين سطح از سال 2006 رسيده است.
ويليام دادلي رئيس شعبه بانک مرکزي آمريکا در نيويورک اعلام کرد کاهش خريد اوراق قرضه از سوي بانک مرکزي آمريکا به شرايط بستگي دارد نه به جدول زماني و بدين ترتيب به بازار اطمينان داد بانک مرکزي آمريکا به اين زودي به تدابير حمايتي خود از اقتصاد پايان نخواهد داد.
ديروز، هر بشکه نفت خام وست تگزاس اينترمديت براي تحويل در ماه اوت در پايان معاملات بازار نيويورک با يک دلار و 55 سنت افزايش، 97 دلار و پنج سنت معامله شد.
در بازار لندن نيز هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در مدت مشابه با يک دلار و 16 سنت افزايش، 102 دلار و 82 سنت خريد و فروش شد.

برچسب ها: نفت ، بازار ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار