دادستان کل کشور گفت: مردم در با حماسه آفرینی خود در انتخابات 24 خرداد امسال بار دیگر ثابت کردند هم تابع ولی فقیه و هم زمان شناسند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در همایش سالگرد شهادت شهید مظلوم بهشتی و شهدای هفتم تیر که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در محل رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شده بود، افزود: مردم با حضور خود در این حماسه مهم، یک بار دیگر تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند و نشان دادند که با تمام وجود در تمامی صحنه ها حاضر می شوند و ولایت مداری خود را به اثبات می رسانند.

وی با اشاره به حوادث سال 60 و گرامیداشت شهدای هفتم تیر ماه آن سال عنوان کرد: ه‌ای عظیم بوده و به نوعی می‌توان از آن کربلای ایران و شهادت 72 از شهدای این کربلا را یاد کرد.

دادستان کل کشور به کلام امام راحل(ره) مبنی بر این که انقلبا ما انفجار نور بود، اشاره و تصریح کرد: شب پرستان و کسانی که توانایی دیدن این نور الهی را نداشتند با این انفجار به تاریکی خزیدند و اندک زمانی بعد گرد هم آمده و تلاش کردند تا نور خدا را خاموش کنند.

وی با بیان این که در این مسیر توطئه های زیادی را نیز علیه انقلاب اسلامی ملت ایران انجام دادند، یادآور شد: در همین راستا بسیاری از جریان‌ها از جریان‌های سلطنت طلب گرفته تا جریان‌های التقاطی، نفاق و جریان‌های چپ و راست آن زمان در مسیر دشمنی با نظام اسلامی و تخریب چهره‌های اصیل انقلاب حرکت کردند.

محسنی اژه‌ای با بیان این که هدف دشمنان نظام در این برهه زمانی یا تغییر مهره‌های خود و یا بازی با حیثیت چهره‌های اصیل نظام برای از دست دادن اعتماد عمومی نسبت به آن ها و ایجاد شکاف در انقلاب بود، عنوان کرد: اجرای چندین کودتا علیه انقلاب، ایجاد جنگ داخلی و کشمکش در چندین استان، بلوکه کردن سرمایه‌های ما در خارج از کشور، انسداد موجودی کشور ما در کشورهای مختلف، عدم اجازه واردات آن چیزهایی که خریده بودیم به داخل کشور، محاصره اقتصادی و در نهایت تخریب چهره های اصیل انقلاب از جمله کارهایی بود که دشمن انجام می داد.

وی با بیان این که دشمنان فکر می کردند که با ترور، چهره های اصیل انقلاب را حذف کنند، متذکر شد: آیت‌الله بهشتی نیز که در آن زمان در رأس دستگاه قضایی بود، از چهره‌ها و مهره‌های شاخص برای تخریب توسط دشمنان بود که حملات به این شهید بزرگوار را در رسانه های آن روزها می توان دید.

دادستان کل کشور با تاکید بر این که شهید بهشتی فردی اندیشمند و دانشمند بود که در همه طول خدمت خود پایبندی و تعهد ویژه‌ای به ولایت فقیه داشت، گفت: او امتحان خود را در انقلاب پس داده و تاثیرگذاری اش برای انقلاب بر همگان ثابت شده بود.

وی با بیان این که انقلاب ما با همین خون ها بیمه شده است، اظهارداشت: جنگ دشمنان نظام همچنان ادامه دارد و باید از گذشته عبرت بگیریم، چراکه جریان نفاق و دشمنان نظام بیکار ننشسته‌اند و به دنبال توسعه‌گری برای براندازی نظام است.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: بعد از ایمان به خدا با تبعیت از ولی فقیه و همچنین داشتن وحدت کلمه می توانیم در همه عرصه ها پیروز شویم.


برچسب ها: دادستان ، کل ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.