معاون فنی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر دشمن، راه رسانه را برای ضربه زدن به ایران انتخاب کرده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علی عسگری در آئین بهره برداری از پروژه های فنی شبکه خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: وقتی ملت ایران صلاحیت خود را برای احقاق حق نشان داد و جلوی طاغوت ایستاددشمن باور نمی کرد که این مردم توسط رهبری یک نفر در مدت زمان کمی توانسته این رژیم را سرنگون کند.

وی ادامه داد: نقش رسانه ها روز به روز در جوامع پر رنگ تر از قبل شده و نفوذ بیشتری نیز پیدا می کنند.

معاون فنی سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با بیان این که اگر صدا و سیما و رسانه های کشور نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا نکنند وضعیت کشور دچار خدشه می شود، ابراز داشت: دشمن نیز به هیمن منظور راه رسانه را به عنوان بهترین راه برای ضربه زدن به ایران انتخاب کرده است.

وی با اشاره به قطع شبکه ای ماهواره ایران توسط آمریکا اظهار داشت: آمریکا که ادعای حقوق بشر و قانون گرایی می کند در یک اقدام زشت و ناپسند یک شرکت بین المللی چند ملیتی ماهواره ای اینتل ست را تحت فشار قرار داده تا سیگنال های ماهواره ای ایران را قطع کند و آن ها نیز قبول کردند.

عسگری با تاکید بر این که کسی که ادعای ابر قدرتی دارد نباید حرکات زشت خلاف و ناپسند در عرصه جهانی انجام دهد، متذکر شد: این گونه اقدامات سبب از بین رفتن آبروی این کشورها می شود و در اصل این کار خلاف قوانین بین المللی بوده و استفاده از ماهواره ماورای جو حق تمام ملت ها است.

وی ادامه داد: بااین حال این بار نیز با تیز هوشی جوانان ایرانی تیر آمریکا به سنگ خورد و دیگر جمهوری اسلامی ایران به ماهواره های آن ها متکی نیست چرا که خطوط ارتباطی زمینی را از ماه ها پیش در کشور راه اندازی کردیم تا دریافت شبکه ها با امنیت و سهولت همراه گردد.

معاون فنی سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: به دلیل وجود تحریم های آمریکا برای ایران در عرصه خود کفایی تسریع به خرج دادیم و امروز بیش از 80 درصد دستگاه های دریافت و ارسال سیگنال را در ایران می سازیم.


برچسب ها: معاون ، فنی ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.