نشست خبری باشگاه دبیری با حضور اصحاب رسانه برای معارفه وحید شمسایی و حضور رسمی وی برگزارشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ نشست خبری باشگاه دبیری با حضور اصحاب رسانه برای معارفه وحید شمسایی و حضور رسمی وی برگزار شد. این نشست از ساعت 4:45 آغاز شد.
 
شمسایی : فوتسال ایران ستاره سوزی می کند
 
شمسایی گفت : متاسفم کسانی مثل معصومی، شمس، حیدریان و خود من با این همه خاک خوردن در فوتسال به جایی نرسیدیم. ما از جمله کسانی هستیم که در  جریان ناخوشایند ستاره سوزی قرار گرفتیم . اگر این جریان  همچنان ادامه پیدا کند، به زودی نوبت ستاره بعدی  می رسد و مانند ما از فوتسال کنار گذاشته می شود.
 
وی ادامه داد : اگر سال گذشته در چین بازی کردم، برای پول نبود ، بااین حال رفتم تا قابلیت هایم را در جایی به کا ر گیرم که به آن ارزش قائل می شوند . من در آنجا به اندازه 3 فصل پول گرفتم.
 
مربی - بازیکن تیم دبیری ادامه داد:  ما برای  شرکت در جام رمضان در کویت حضور پیدا نمی کنیم . بلکه برای مسابقاتی به  آنجا می رویم که قرارست در تقویم فیفا و afc به عنوان اين تورنمنت ثبت شوند. تیم های قوی ای در این رقابتها حضور خواهند داشت. کویت فقط یک اردوگاه ست تا بازیکنان ما آشنایی فنی داشته باشند. و البته مسابقاتی را نیز انجام می دهیم . این تورنمنت 16 تیمی بر گزار می شود و ثبت آن  درسال آینده خواهد بود.
 
 برای حاشیه ها لباس ضدگلوله پوشیده ام
 
این مربی افزود : حواشی برای من اتفاق تازه ای نیست. با اینکه در کنار برادرم امیر هستم  و صبر و تدبر را در کنار او یاد می گیرم، اما لباس ضد گلوله پوشیدم و برای هر حاشیه تازه ای آماده ام. از خدا خواسته ام به من صبر ایوب بدهد تا  در برابر حواشی واکنش مناسب داشته باشم و هر موضوعی من را نرنجاند.
 
وی در مورد نظری و شایستگی هایش اظهار داشت: من خوشحالم نظری از جنبه فنی به جایی که می خواسته رسیده است .هم اکنون جای وی در تیم خالی ست. اما دنیا به آخر نرسیده، بازیکنان زیادی  در لیگ وجود دارند که می توانند جای او را برای ما پر کنند. ما بازیکنانی می خواهیم که بتوانند قابلیت ها و توانمندی های رو به تکاملی داشته باشند.
 
شمسایی افزود: دروازه بان اول دبیری در حال حاضر  رضا موثق است. که برایش آرزوی موفقیت می کنم. اگر نتوانست انتظارات را برآورده کند از گزینه بعدی استفاده می کنیم.
 
وی ادامه داد: با اینکه تیم ملی روی سر ما جا دارد و من هم تلاش می کنم از تیم ما بازیکنانی به تیم ملی دعوت شوند، اما برای حضور خودم در تیم ملی برنامه ای ندارم. زیرا شرایطی به  وجود آمده که  برخی ها قدر نمی دونن. بااین حال  به خسوس و نظراتش احترام می گذارم.
 
شمسایی ادامه داد: گرچه من با باشگاه دبیری و مسئولانش مناسبات دوستانه ای دارم ، اما در نهایت منافع بازیکنانم در اولویت من است و به فکر این عزیزان خواهم بود. زیرا وقتی که بازیکن ازنظر مالی منافعش تامین باشد با دل و جان بازی می کند ونتایج خوبی هم عاید باشگاه و تیم می شود، پس ببینید بازهم باشگاه سود  کرده  است .
 
وی افزود: برای سرمای گذاری همیشه باید ضمانتی باشد که صاحب سرمایه  به بازگشت آن و سودآوری اش اطمینان داشته باشد  البته طرف دیگر این ماجرا بازیکنان قرار دارند که  اگر آ نها نیز تامین مالی شوند، لیگ بهتری خواهیم داشت.
 
هدفم مدیریت در فوتسال است
 
مربی-بازیکن تیم فوتسال دبیری ادامه داد: من برای مدیریت به فوتسال آمده ام.  هدفم به مربیگری ختم نمی شود. برنامه های بلند مدتی دارم که اگر سنگ اندازی نکنند به هدفم می رسم.

شمسايي تصريح کرد: ما در فوتسال با خلا بزرگي همراه هستيم البته شنيده ام که خبرنگاران اين رشته ورزشي قصد ايجاد يک پايگاه خبري را دارند، باتلاش اين افراد بزرگترين مشکل فوتسال کشورمان حل مي شود و بدون شک من از اين طرح پشتيباني مي کنم.
 
دبیری : متاسفم که برخی قدر نمی دانند
 
افشین دبیری در ادامه این نشست اظهار داشت :  مسئوولان باید قدر کسانی مانند شمسایی را بدانند. این فرد در بسیاری از نقاط دنیا محبوبیت دارد و خیلی ها خواهان او هستند . من به شخصه شنیدم که امیر کویت در هنگام فرعه کشی تورنمنتی اعلام کرد، سالها بود که آرزو داشتم وحید را از نزدیک ببینیم. از این جریان خوشحالم که این بازیکن محبوب هم اکنون در باشگاه دبیری ست. با این حال از اینکه شمسایی جایگاه واقعی اش را در فوتسال ایران پیدا نکرده ناراحتم.
 

 
 
برچسب ها: باشگاه ، دبیری ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار