سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: به دلیل عارضه آمبولی پای راست راهی بیمارستان شدم که به لطف خدا حالم خوب است.

محمدرضا طالقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: پیش از این چندین بار به دلیل آمبولی از ناحیه پا در بیمارستان بستری شده بودم که بار دیگر این بیماری تشدید و هم اکنون تحت مراقبت پزشک هستم.

سرپرست فدراسيون ورزش هاي زورخانه اي ادامه داد: با توجه به این که ترافیک کاری در چند ماه گذشته در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای  بسیار زیاد بود و خوشبختانه با همه مشکلاتی که وجود داشت اقدامات خوبی هم صورت گرفت از همین رو استرس های فراوان باعث شد دوباره راهی بیمارستان شوم.  

طالقانی درباره وضعیت فعلی خود گفت: خوشبختانه وبه لطف خدا مشکلی نیست و به احتمال فراوان وبا تشخیص پزشک به زودی از بیمارستان مرخص می شوم وبا انرژی کارم را در فدراسیون ورزش های زورخانه ای ادامه خواهم داد.

رئیس سابق فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: من خدمت گذار مردم بوده وهستم ونوکری آنها را افتخار می دانم ،در همین یک روز نیزعلی رغم آنکه نگفتم در کدام بیمارستان بستری هستم اما  بسیاری از این هموطنان عزیزم به من لطف داشتند که امید ورام خدا بار دیگربه من توفیق دهد تا بتوانم محبت های این عزیزان را جبران کنم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای چهارشنبه (5 تیرماه) به دلیل آمبولی پای راستش بار دیگر در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد تا زیر نظر پزشکان تحت درمان قرار گیرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار