معاون وزير صنعت ،معدن وتجارت شجاعي با اشاره به مصوبه حقوق دولتي معادن از سوي مجلس شوراي اسلامي ۸۰۰ ميليارد تومان از توسعه ظرفيت هاي بخش معدن در سال ۹۲ خبرداد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، عليرضا شجاعي با اشاره به عملکرد مناسب وزارت صنعت معدن و تجارت در حوزه معادن تصریح کرد: تمامی اهداف مورد انتظار در بخش معدن در سال ۱۳۹۱ تحقق يافته است.

معاون وزیر صنعت در خصوص برنامه های این وزارتخانه در بخش معادن طی سال جاري اظهار داشت :مصوبه اواخر اسفند ماه سال گذشته هيئت وزيران مبنی بر تشکیل کارگروه ویژه توسعه معدن، نقش ارزشمندي در بهبود روند فعاليت هاي اين بخش دارد .

وي افزود: شكل گيري كارگروه توسعه معدن زير نظر رييس جمهوري از گام هاي مهم براي رشد اين بخش محسوب مي شود و اكنون در استان های مختلف، اين كارگروه سازماندهي و شكل گرفته است .

شجاعی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ جلسه كارگروه توسعه معدن با حضور رييس جمهوري تشكيل شده و هفت نشست نيز در سطح استانهاي كشور برگزار شده است و بیش از 110 مصوبه در حوزه معدن و صنایع معدنی در استان های مختلف تدوین و اجرایی شده است.

وی اظهار داشت:همچنین طی سال جاری رويكرد جدي دولت به بخش معدن در زمينه اعطاي تسهيلات براي توسعه اكتشاف ، بهره برداري و صنايع معدني معطوف شده است

شجاعي با بيان اينكه مصوبه حقوق دولتي معادن از سوي مجلس شوراي اسلامي ۸۰۰ ميليارد تومان تعيين شده ، گفت : انتظار مي رود در سال ۹۲ ظرفيت هاي بخش معدن توسعه قابل توجهي پيدا كند .

وي ادامه داد : تكميل زنجيره هاي توليد از جمله در زمينه زغال سنگ و فولاد از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در اين بخش محسوب مي شود .

برچسب ها: معدن ، ظرفیت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار