مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مهم‌ترين ضرورت دولت "تدبير و اميد" توجه به معيشت مردم است/رئيس‌جمهور منتخب کابينه‌اي قوي تشکيل مي‌دهد، کابينه يازدهم چه ويژگيهايي بايد داشته باشد، گزارش وضعیت فرهنگ و هنر کشور به رییس جمهوری منتخب، بررسی عملکرد و برنامه های"قوه قضاییه" در برنامه نگاه یک و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است:

کابينه يازدهم چه ويژگيهايي بايد داشته باشد
قائم مقام موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني (ره) گفت: اعضاي کابينه جديد بايد خود را در مقابل همه ملت مسئول بدانند و اگر ولايت را محور اصلي تمامي فعاليت‌هاي خود قرار بدهند مطمئنا موفق خواهند شد و آن زمان پشتيباني ملت را هم دارند.

گزارش وضعیت فرهنگ و هنر کشور به رییس جمهوری منتخب


"سید محمدحسینی " وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وی امروز ( پنجشنبه) با " حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحانی " رییس جمهوری منتخب ملت ایران دیدار و گزارشی از وضعیت فرهنگ وهنر کشور ارائه کردند.

بررسي قانون نظام صنفی در اولويت کاري نمايندگان بعد از تعطيلات مجلس

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: قانون مربوط به نظام صنفی از جمله موضوعاتی است که حتما در صحن مجلس بعد از تعطیلات ادامه پیدا می‌کند.

بررسی عملکرد و برنامه های"قوه قضاییه" در برنامه نگاه یک

عملکرد برنامه های قوه قضاییه با حضور "حجت‌الاسلام و المسلمين محسنی اژه‌ای" دادستان کل کشور در برنامه نگاه یک بررسی می شود.

گزارش تصویری - دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با دکتر روحانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک با حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد.

لاریجانی از سامانه بانک اطلاعات روزنامه خراسان رونمایی کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن رونمایی از سامانه بانک اطلاعات روزنامه خراسان خطاب به مسئولان و کارکنان روزنامه خراسان، گفت: مسلک شما در این روزنامه تا حد زیادی انعکاس واقعیات با یک شیوه معتدل و عقلانیت است.

بايد همه مسئولان و مردم، دولت آينده را براي حل مشكلات ياري كنند
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار جمعي از فعالان سياسي حوزه علميه قم،با تسليت شهادت شهيد مظلوم دكتر بهشتي و يارانش در فاجعه هفتم تير گفت: اولين گام را در انتخابات براي تغيير شرايط اداره كشور و تعيين حركت انقلاب در مسير اعتدال و عقلانيت را خوب برداشتند و اكنون زمان همدلي و همراهي با دولت آينده فرا رسيده است.

مهم‌ترين ضرورت دولت "تدبير و اميد" توجه به معيشت مردم است/رئيس‌جمهور منتخب کابينه‌اي قوي تشکيل مي‌دهد
دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب گفت: معتقدم که "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني" کابينه‌اي قوي را تشکيل مي‌دهد و يکي از قوي‌ترين دولت‌هاي سه دهه انقلاب را خواهد داشت.

همايش جاودانه‌هاي تاريخ با موضوع شهيد بهشتي و راز ماندگاري برگزار شد
نخستين همايش سالانه جاودانه‌هاي تاريخ با موضوع شهيد بهشتي و راز ماندگاري در محل قتلگاه سرچشمه تهران برگزار شد.

کارخانه ذوب آهن پاسارگاد افتتاح شد
کارخانه ذوب آهن پاسارگاد شهرستان «کوار» در استان فارس صبح امروز با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار