رييس كميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال كشور گفت: ورزشگاه ۱۰ هزار نفري مريانج همدان قابليت هاي مدنظر AFC را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا بهروان در بازديد از ورزشگاه شهيد حاجي بابايي مريانج همدان افزود: اين ورزشگاه تازه تاسيس از امكانات خوبي برخوردار است و مي تواند امتياز لازم را از مسوولان AFC دريافت كند.
وي بيان داشت: يكي از بهترين ويژگي هاي اين ورزشگاه برخورداري از سايبان سكوها است كه امتياز خوبي در چارچوب آيتم هاي امتيازدهي AFC دارد.
بهروان اظهار داشت: هم اينك دو ورزشگاه آزادي تهران و ورزشگاه تبريز به عنوان ورزشگاه هاي بزرگ كشور و معرفي شده به  AFC فاقد اين امتياز هستند.
وي در ادامه گفت: خوشبختانه به لحاظ زيرساخت هاي فوتبال پتانسيل بسيار خوبي را در همدان شاهد هستيم كه مي تواند در رشد فوتبال كشور سهم بسزايي داشته باشد.
رييس كميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال كشور خاطرنشان كرد: ورزشگاه شهيد حاجي بابايي مريانج همدان با داشتن ظرفيت و امكانان مناسب مورد توجه خواهد بود و قطعا براي امتيازگيري از AFC معرفي مي شود.
رييس هيات فوتبال همدان نيز در اين بازديد گفت: فوتبال همدان به لحاظ امكانات سخت افزاري در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و هم اكنون سه ورزشگاه تحت نظارت اداره كل ورزش و جوانان در شهر همدان و يك ورزشگاه نيز در مريانج آمادگي ميزباني مسابقات مختلف ملي و بين المللي را دارند.
سيدمحمد عيوقيان افزود: ورزشگاه مريانج همدان نيز براساس استانداردهاي بين المللي احداث شده و داراي بهترين امكانات ورزشي است كه مي تواند ميزباني خوبي را از رقابت هاي بين المللي داشته باشد و انتظار داريم فدراسيون در خصوص اين ميزباني برنامه ريزي كند./س
برچسب ها: ورزشگاه ، مریانج ، قابلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.