مدير مجموعه فرهنگي شهداي انقلاب اسلامي گفت: در حادثه هفتم تير بزرگترين شخصيت‌هاي نظام از بين رفتند ولي با اين وجود نه تنها نظام جمهوري اسلامي ايران از حرکت خود بازنماند بلکه امروز پس از گذشت سي و چهار سال هم چنان به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام زائري در مراسم جاودانه‌هاي تاريخ با موضوع شهيد بهشتي و راز ماندگاري ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي هفتم تير اظهار داشت: در حادثه 7 تير سال 1360 شهيد بهشتي و 72 نفر ديگر را از دست داديم اين حادثه به لحاظ حجم کم نظير بود.

مدير مجموعه فرهنگي شهداي انقلاب اسلامي با بيان اين که در حادثه هفتم تير بزرگترين شخصيت‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي از بين رفتند، ادامه داد: در اکثر کشورهاي دنيا با از بين رفتن يک شخصيت، نظام سياسي آن کشورها از هم مي‌پاشد ولي با وجود وقوع ترورهاي گسترده در سال 60 نه تنها نظام جمهوري اسلامي ايران از حرکت خود بازنماند بلکه اکنون پس از 34 سال هم چنان عزتمند به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

وي گفت: بايد درباره ابعاد شخصيتي شهداي از دست رفته خصوصا شهيد آيت‌الله بهشتي کارهاي تحقيقاتي و فرهنگي زيادي انجام شود چرا که اين افرادعلاوه بر اينکه برخواسته از دل مردم بودند زحمات زيادي براي به ثمر نشستن انقلاب اسلامي ايران متحمل شده‌اند.

حجت‌الاسلام زائري با اشاره به اتفاقات وقوع يافته در منطقه خاورميانه تصريح کرد: در حال حاضر ايران امن‌ترين کشور منطقه است و قطعا اين موضوع ثمره تلاش شهداي انقلاب و شهداي هفتم تير است.

مدير مجموعه فرهنگي شهداي انقلاب افزود: ثبات در نظام جمهوري اسلامي ايران انتخابات اخير را به وجود آورده است و اکنون پس از گذشت بيش از سه دهه از عمر نظام جمهوري اسلامي ايران استقرار آن روز به روز بيشتر مي‌شود.

گفتني است، در مراسم جاودانه‌هاي تاريخ که با موضوع شهيد بهشتي و راز ماندگاري برگزار شده است مقاله‌هاي تحقيقاتي متعددي از سوي کارشناسان با موضوعيت انديشه‌هاي شهيد بهشتي ارائه شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شخصیت ، نظام ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار