رئیس شورای عالی استان ها گفت: اعضای شورای عالی استان ها آمادگی همکاری کامل با رئیس جمهور و دولت منتخب هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی چمران امروز در شصت هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها با بیان این مطلب افزود: شوراها در همه شهرها و روستاها حضور دارند و می توانند زبان پویای مردم با دولت باشند.

وی ادامه داد: اعضای شورا آماده و پیشتاز همکاری کامل با رئیس جمهور منتخب هستند و به عنوان وظیفه آماده همکاری صمیمانه می باشند.

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به این همکاری اعضای شورا با دولت منتخب اظهار داشت: اعضای شورا از دولتمردان در شهرها و روستا انتظار و توقعاتی  متقابلی نیز دارند .

چمران تصریح کرد: مطالباتی که شوراها از دولت مردان در شهرها و روستاهای کشور دارند مطالبات مردمی است ولی متاسفانه تا کنون این مطالبات از سوی دولت مردان به خوبی اجرایی نشده است و اعضای شورا امیدوارند که در این دولت این مطالبات اجرایی شود چرا که اجرایی شدن این مطالبات به نفع مردم و کشور است و همچنین کارها با هزینه اندک و به خوبی انجام می شود.

رئیس شورای عالی استان ها خاطر نشان کرد: شورایی ها در شهر های مختلف دارای مشکلاتی بودند هر چند که تعداد آن ها بسیار اندک بود و در شورای شهرها اختلاف نظرهایی وجود داشت اما این اختلاف نظرها است که شورا به نتیجه بهتر و مطلوب تر می رساند.

آغاز فعالیت دوره جدید شورای شهر و روستا از ۱۲ شهریور 

چمران با اشاره به  زمان آغاز به کار شوراهای شهر و روستاها در دوره جدید گفت: بر اساس قانون شوراها باید یک ماه پس از استقرار دولت جدید فعالیت خود را آغاز کنند که به نظر می‌رسد دولت جدید از 12 مرداد مستقر و در نهایت شوراها نیز از 12 شهریور رسما فعالیت خود را آغاز خواهند کرد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار