دولت ونزوئلا روز گذشته فايل صوتي اي را منتشر کرد که نشان مي دهد يکي از شناخته شده ترين قانونگذاران ونزوئلايي که عضو جبهه اپوزيسيون آن کشور است از رهبر ائتلاف مخالفان دولت "نيکلاس مادورو" رييس جمهور کنوني ونزوئلا به دليل ديدارش با مقامات آمريکايي انتقاد کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  رويترز، در ادامه اين فايل صوتي محرمانه افشا شده از سوي دولت ونزوئلا آمده است که اين قانونگذار ونزوئلايي رهبران جريان مخالف دولت را متهم کرده که از مقامات آمريکايي خواسته اند تا بحراني را از طريق سازمان اوپک و بوسيله حربه نفت عليه دولت ونزوئلا ايجاد نمايند. اين قانونگذار ونزوئلايي "ماريا کورينا ماکادو" معرفي شده است که در حال صحبت با يکي از اساتيد دانشگاهي بوده است. 

اين قانونگذار مخالف دولت ونزوئلا به صحت اطلاعات موجود در فايل صوتي اعتراف کرده است. وي همچنين اعتراف کرده است که "رامون گوئيلرمو آولدو" رهبر گروه موسوم به "ائتلاف مخالفان" دولت ونزوئلا در ديدار با وزير امور خارجه آمريکا اظهار داشته که تنها از طريق برنامه ريزي يک "کودتا" امکان سرنگون نمودن دولت مادورو وجود خواهد داشت. وي همچنين در اين باره افزوده است که رهبر جريان مخالفان دولت ونزوئلا در ديدار خود با مقامات آمريکايي فرآيند سرنگوني دولت مادورو را "دشوار" قلمداد کرده است. 







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار