کارگردان "کلاه پهلوی گفت : کلاه پهلوی فیلمی نسبت به دیگر آثار پر هزینه نبوده است اما دست هایی با ناجوانمردی در حوزه مطبوعات به ویژه رسانه های مجازی از جنس زرد تلاش می کنند که این فیلم را بی رویه پر هزینه جلوه دهند .

دری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد حواشی های ساخت"کلاه پهلوی"گفت : اندیشه فیلم را فاخر می کند فیلم با هزینه بالا ضرورت های اجرایی است که شما آن را در یک فیلمی دارید و در بحث ساخت فیلم دیگری با مضمون متفاوت ندارید ولی داشتن اندیشه بالغ و پخته می تواند یک کار را فاخر جلوه دهدو اگر اندیشه در فیلم بلوغ لازم را نداشته بقاشد حاصل کار فاخر از آب درنمی آید.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به هزینه ساخت "کلاه پهلوی"تصریح کرد :کلاه پهلوی فیلمی نسبت به دیگر آثار پر هزینه نبوده است اما دست هایی با ناجوانمردی در حوزه مطبوعات به ویژه رسانه های مجازی از جنس زرد تلاش می کنند که این فیلم را بی رویه پر هزینه جلوه دهند .

کارگردان مجموعه تلویزیونی "کلاه پهلوی" با اشاره به ویژه گی های این سریال اظهار داشت : یک درام اجنتماعی در بستر تاریخ است و نوع ساخت آن به مردم این اجازه را می دهد تا در مورد مسائلی که در فیلم می بینند فکر کنند و بعد مردم را به چالش فکری می کشاند و من افتخار می کنم که این سریا ل در رسانه ملی ساخته شده است ./س


برچسب ها: کلاه پهلوی ، هزینه ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.