سرمربی تیم گیتی پسند گفت:مذاکرات طاهری و جاوید برای حضور در گیتی پسند امروز نهای شد،هیچ مانعی برای عقد قرارداداین دو بازیکن وجود ندارد

رضا لک مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:تمرینات بسیار خوبی را تا کنون انجام داده ایم،بازیکنان از لحاظ ذهنی و جسمی در شرایط ایده آلی به سر می برند،ملی پوشان آماده صف آرایی مقابل رقبا هستند.

وی افزود:پس از اتمام رقابت ها در چین تمرینات بازیکنان از سر گرفته شد و بازیکنان آمادگی خود را به اثبات رسانده اند البته در جریان این تمرینات چند نفر از ملی پوشان مصدوم شدند اما توانستند خود را به اولین رقابت در بازی های سالنی آسیا برسانند.

لک در ادامه بیان داشت:همه تیم ها با تمات توانایی خود در این مسابقات حضور پیدا کردند اما من به تیم ایران ایمان دارم و معتقدم بدون مشکل از گروه خود صعود می کنیم تا سال خوبی را با قهرمانی در آسیا برای فوتسال کشورمان رقم بزنیم.

**هیچ مانعی برای حضور جاوید و طاهری در گیتی پسند وجود ندارد

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در خصوص حضور بازیکنان ملی پوش در این تیم گفت:امروز دو بازیکن مورد نظرم برای حضور در گیتی پسند با مدیر عامل باشگاه مذاکره کرده و به توافق رسیدند و پس از بازگشت به ایران قرار داد طاهری و جاوید با باشگاه گیتی پسند به صورت رسمی امضا می شود.

وی خاطرنشان کرد:هیچ مانعی برای حضور طاهری و جاوید در گیتی پسند وجود ندارد هر دو بازیکن از باشگاه قبلی خود رضایت نامه دارند،پس از گذراندن سالهای زیاد در فوتسال حرفه ای برخورد کردن را آموخته و با بازیکنی که با باشگاه گذشته خود به توافق نرسیده، مذاکره نمی کنم.

لک تصریح کرد:پس از کسب عنوان قهرمانی در بازیهای سالنی آسیا و بازگشت به ایران ،کار خود را به همراه بازیکنان مورد نظرم در گیتی پسند آغاز می کنیم،با پیگیری برنامه ها وشناختی که از بازیکنان گیتی پسند دارم گرفتن قهرمانی جام باشگاههای آسیا دور از ذهن نیست./آق

برچسب ها: فوتسال ، گیتی پسند ، لک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار