شهردار ناحیه 4 منطقه 4 گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری و آراستگی بوستان ها در آستانه فرا رسیدن فصل تابستان هزار متر مربع به فضای سبز محله حکیمیه افزوده شد.

محمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: برای استفاده بهینه شهروندان از فضاهای سبز شهری در فصل گرما، شهرداری ناحیه 8 اقدام به کاشت نشاء گل ، ناز، بید مجنون، کامسیا پاریس، سرو و توت در بوستان ها و فضاهای سبز ناحیه کرد.
شهردار ناحیه8 منطقه 4 ادامه داد: در حاشیه این فعالیت ها هرس درختان  میوه در دستور کار شهرداری ناحیه قرار دارد تا شهروندان در حین استفاده از زیبایی و طراوت درختان از میوه های آن استفاده مفید ببرند.
غلامی تصریح کرد: در این عملیات 50 اصله توت، 40 اصله سرو، 50 اصله کامیساپاریس، 40 جعبه نشاء ناز و 20 اصله کامسیا پاریس در بوستان های شکوفه، ساحل، ریحانه و معابر سطح ناحیه کاشته شد.
وی با اشاره به دیگر برنامه های این طرح تابستانه خاطر نشان کرد: استفاده محدود تر از چمن و گونه های فصلی، گیاهان دائمی و همیشه بهار در شیب ها و گل جایها، کاشت درختان با تاج گسترده در چمن کاری ها جهت حداقل رساندن تبخیر و توجه به شرایط نگهداری گیاهان مختلف از دیگر برنامه های این فصل است./ف
برچسب ها: کاشت ، گونه ، فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار