نياز‌سنجي تلويزيون با شبكه‌هاي تخصصي باعث رقابت با رسا‌نه‌هاي خارجي شده است.

"فريبا جعفري" تهيه‌كننده برنامه‌هاي تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: تلويزيون تاثير‌گذارترين رسانه جمعي است چون تمامي مردم براي دستيابي به اطلاعات و اخبار مورد نياز خود به اينترنت دسترسي ندارند.
وي ادامه داد: تلويزيون با شبكه‌هاي تخصصي خود نياز سنجي مردم و تلويزيون در رقابت با رسانه‌هاي خارجي در جذب جوانان به برنامه‌هاي خود سخت شده است.
وي افزود: نسبت به ده سال قبل لزوم همكاري ملي ارگان‌هاي فرهنگي و صاحبان انديشه و مردم به عنوان پشتيبانان فرهنگ و حافظ نسل فردا در توليد برنامه‌هاي تلويزيوني به منظور رشد فرزندان هويت‌ افراد فرهنگ احساس مي‌شود.
جعفري عنوان كرد: آموزش فرهنگ تماشا به مردم مورد نياز است براي تاثير پذيرفتن از برنامه‌‌هاي تلويزيون بخشي به خود افراد جامعه مربوط و بخشي هم به تلويزيون مرتبط است.
وي عنوان كرد: رسانه تلويزيون بايد هدف نوع مخاطبف نوع رسانه خود را در انتقال پيام مدنظر داشته باشد و تاثير‌گذاري پيام با ابراز هنر ميسر است و بايد از كارشناسان خبره و نظر مردم قبل از توليد برنامه تلويزيوني استفاده نمايد.
جعفري خاطرنشان كرد:اجراي چند نكته در برنامه‌هاي تلويزيوني باعث تاثيز‌گذاري آن‌ها خواهد شد.
اين نكات ارز جمله دوري از تكرار، دوري از موازي كاري، احترام به سليقه بصري مخاطب ارزش‌ها و خواست‌هاي مخاطب برنامه ريزي‌ نياز جمعي با تعريفي مه از رسانه پاك داريم با همكاري مديران برنامه‌سازان مردم در افزايش كيفيت برنامه‌ها و پاسخ به سوالات مردم جلب اعتماد توسط برنامه‌سازان تلويزيون جامعه فرهنگي مطلوبي خواهيم داشت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار