چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بزرگسالان امروز صبح در سبزوار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که دی سال جاری در یکی از کشورهای آسیائی برگزار خواهد آماده می کند به همین منظور چهارمین مرحله از این اردوها که از یک هفته پیش در سبزوار آغاز شده بود امروز صبح به پایان رسید.

در ادامه گزارش آمده است: این اردو تا زمان برگزاری این مسابقات برگزار خواهد شد و ملی پوشان زیرنظر رافائل کاسترلو اسپانیائی و کادر فنی ایرانی به تمرین خواهند پرداخت.

این گزارش می افزواید: نوجوانان ملی پوش ایران نیز ششمین اردوی آماده سازی خود را برای حضور در المپیک چین که مرداد سال جاری در این کشور برگزار خواهد شد از امروز صبح در تهران آغاز کرده است و یک هفته طول خواهد کشید.

بر اساس این گزارش: در ادامه رقابتهای آسیائی در سال جاری 92 مسابقات جام باشگاههای آسیا را خواهیم داشت که آبان ماه در قطر برگزار خواهد شد و تا کنون تی ثامن الحجج سبزوار تنها نماینده ایران در این مسابقات است و باید منتظر ماند و دید که کدام تیم به عنوان نماینده دوم به این رقابتها اعزام خواهد شد.

این گزارش می افزاید: قرارداد سانیا پانیچ سرمربی صربستانی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان 23 خرداد سال جاری به پایان رسید و هم اکنون این مربی در کشور خود به سر می برد و به گفته رئیس فدراسیون هندبال در صورتی که حامی مالی (اسپانسر) پیدا کنند سانیا به ایران بر می گردد و در صورتی که این امر محقق نشود باید فکر دیگری کرد.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود: با توجه به عملکرد خوبی که این مربی صرب (بنا به گفته مسولین فدراسیون و بازیکنان تیم ملی) در مدت حضورش در ایران داشته است امیدواریم زمینه حضور دوباره وی در کشورمان محقق شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار