معاون اجرايي خانه کارگر گفت: در دولت دهم به جاي غيردولتي کردن تشکل‌هاي کارگري اين تشکل بيشتر رنگ و بوي دولتي گرفت که این موضوع سبب شد مشکلات بسياري براي اقشار ضعيف جامعه به وجود بیاید.

"حسن صادقي"  معاون اجرايي خانه کارگر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  درباره عملکرد دولت دهم گفت: به هر حال هر دولتي در نظام جمهوري اسلامي ايران که بر سر کار آمده است نقاط قوت و ضعفي دارد که نمي‎توان آنها را ناديده گرفت که اين موضوع شامل حال دولت دهم هم مي‌شود.

وي افزود: ما شاهد بوديم که دولت دهم در زمينه‌هايي همچون مسکن مهر، اجراي هدفمندکردن يارانه‌ها و بعضي از امور داخلي عملکرد قابل قبولي را از خود به جاي گذاشته است.

صادقي تصريح کرد: دولت دهم در مباحث فرهنگي و اجتماعي داراي نقاط مثبتي بوده است که نمي‌توان منکر آنها شد.

معاون اجرايي خانه کارگر اظهار داشت: متاسفانه دولت احمدي‌نژاد در بعضي از حوزه‌هاي اقتصادي عملکرد و کارنامه خوبي را از خود به جاي نگذاشته است به طوري که ما شاهد هستيم در حوزه مهمي چون حوزه کارگري اين دولت عملکرد خوبي نداشته است.

صادقي خاطرنشان کرد: ما شاهد بوديم که در دولت دهم به جاي غيردولتي کردن تشکل‌هاي کارگري اين تشکل بيشتر رنگ و بوي دولتي گرفت و این موضوع سبب شد مشکلات بسياري براي اقشار ضعيف جامعه به وجود بیاید.

معاون اجرايي خانه کارگر اظهار داشت: دولت دهم در عرصه اشتغال و بيکاري برنامه‌هاي خوبي را ارائه نداد زيرا ما شاهد بوديم که بيکاري به طور چشم‎گيري در کشورمان افزايش پيدا کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، دهم ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار