استان زنجان با پایین ترین شاخص جرایم در کشور روبرو است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگاران درزنجان هدف از سفر خود به استان زنجان را سرکشی به یگان ها و ارزیابی عملکرد و تلاش کارکنان در برقراری نظم و امنیت عنوان کرد و افزود: در هر برنامه توسعه، هر یک از استان های کشور طی دو مرحله مورد ارزیابی جامع بازرسان ناجا از تمامی واحدها قرار می گیرند تا میزان رشد و پیشرفت این نیرو مشخص و تعیین شود.

احمدی مقدم به محدود بودن آمار جرم در استان زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان جزو استان‌های امن محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اين استان درحوزه درون و برون سازمانی همچنین تجهیزات و امکانات، آموزش ها، ، ارتقا کلانتری ها،  و استعداد نیروی انسانی بخش های اجتماعی و تحقیقاتی به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.

فرمانده ناجا ادامه داد: کنترل مرزها بر استان زنجان نیز در بحث قاچاق کالا و مشروبات الکلی و ترانزیت مواد مخدر اثر گذار بوده است و آمارها حکایت از کاهش قابل ملاحظه در این زمینه دارد.

 احمدي مقدم خاطر نشان كرد:استان زنجان با توجه به قرار گرفتن در مسیر چندین استان کشور و به لحاظ بالا بودن تردد وسایط نقلیه دارای ترافیک سنگین می باشد اما با این وجود شاهد کاهش تصادفات رانندگی جرحی و فوتی هستیم که این بسیار امیدوار کننده است./س

برچسب ها: زنجان ، استان ، امن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.