سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی از وظایف ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

محمد لکزایی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به رشد 166 درصدی خدمات قرآنی در شهرستان دامغان گفت: ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی از وظایف ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با اشاره به فعالیت چهار موسسه  قرآنی در این شهرستان گفت: این موسسات در شهرهای دامغان، دیباج، کلاته رودبار و امیریه فعالیت دارند.

لکزایی با بیان این که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با دارا بودن یک انجمن قرآن و نهج البلاغه تلاش می کند با حمایت و جذب جوانان دامغانی در ترویج و گسترش فرهنگ و معارف ارزشمند قرآنی به این فرهنگ و حوزه خدمت شایسته ارائه دهد افزود: با هماهنگی و پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از ابتدای سال جاری تا کنون 25 نفر از فعالان قرآنی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار امیدواریم کرد با پذیرش و جذب جوانان و نیز ترویج فرهنگ قرآنی در بین آنان از برکات معنوی قرآن بیش از گذشته بهره مند شویم.

لکزایی تصریح کرد: جامعه اسلامی هر چه دارد از برکات ارزشمند نورانی قرآن بوده و تنها راه نجات بشر پیوند ناگسستنی با قرآن می باشد./ف

برچسب ها: لکزایی ، ارشاد ، دامغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار