سعید رجبی تکواندوکار نوجوان ملی پوش شایسته میانه ی مدال طلای هفتمين دوره رقابتهاي قهرماني نوجوانان آسيا در اندونزی را از آن خود کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،سعید رجبی نماینده شایسته و باآتیه کشورمان در وزن 78- کیلوگرم پس از شکست حریف قدرتمند کره ای خود در فینال مسابقات مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت و سرود مقدس جمهوری اسلامی را در اندونزی طنین انداز کرد و تکواندوکار کره ای به مقام نائب قهرمانی دست یافت ،نمایندگان چین تایپه و قزاقستان نیز به سکوی سوم مشترک ایستادند.

هفتمين دوره رقابتهاي تكواندو قهرماني نوجوانان آسيا، با كسب 12 مدال ( 3 طلا،‌ 5 نقره و 4 برنز) توسط ملي پوشان كشورمان به اتمام رسيد.

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در بخش کیوروگی در حالي از جمعه 31 خرداد الی 3 تیرماه به میزبانی کشور اندونزی و در شهر جاکارتا برگزار شد.

در اين دوره از رقابتها،‌ تيم ملي كشورمان در دو بخش دختران و پسران موفق به كسب (3 مدال طلا،‌ 5 نقره و 4 برنز) شد.

محمدرضا زوار سرمربي تيم ملي نوجوانان و ‌هانيه اخلاقي ملي پوش تكواندوكار كشورمان از سوي مسئولان برگزاري اين دوره از رقابتها، به عنوان برترين مربي و فني ترين بازيكن معرفي شدند.

همچنین در رده بندي تيم هاي شركت كننده در بخش بانوان، کره با 78 امتیاز، چین تایپه با 50 امتیاز، تایلند با 39 امتیاز، چین با 27 امتیاز و ایران با 25 امتیاز، به ترتیب مقام های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

(محمداصلانی، سید عباس صادقی، فرزان عاشورزاده، جواد امیری، ابوالفضل یعقوبی، عارف حق نیاز، رامین حسینقلی زاده، دانیال صالحی مهر، محمدرضا اینالو و سعید رجبی) به عنوان تکواندوکار، محمدرضا زوار سرمربی، وحید عبدالهی و یوسفعلی حاجی پور به عنوان مربی، ترکیب تیم ملی پسران نوجوان کشورمان را در این دوره از مسابقات تشکیل می دادند/س

برچسب ها: شایسته ، میانه ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.