عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: در شرایط کنونی که اقتصاد و سياست‌هاي کلان آن در کشور دستخوش مشکلات بسیاري است، مجلس بايد همچون گذشته در کنار دولت منتخب مردم بوده و از آن حمايت کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، ایرج ندیمی نماينده مردم لاهيجان و سياهکل در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 5 تیر) با بيان اينکه انتخابات اخير براي همه ملت ايران و جهانيان پيامهاي روشني داشت، گفت: اولین پیام انتخابات در کشورمان به جهانیان این بود که نقش رهبری که به روش‌هاي گوناگون بر سلامت انتخابات و عدم دخالت مسئولان در انتخابات تاکيد نمودند، بسیار تاثیرگذار بوده و ايشان به نوعی از آزادی رای و نشانه مردم‌سالاري ديني دفاع کردند.
 
وي تصريح کرد: مردم به عنوان آفرينندگان و حافظان انقلاب بودند که در تمام دوران انقلاب نقش بارز خويش را برای حمایت از نظام اثبات کرده‌اند، بنابراين  اين مردم شایسته نعمت‌های آسمانی و زميني بوده و ما مسئولان و منتخبين مردم بايد بيش از گذشته پيرامون مسائل و مشکلات مردم را حل و تدبير کنيم.
 
 
ندیمی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران گفت: انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحانی که با شعار تدبیر، امید و اعتدال پای به عرصه ریاست‌جمهوری گذاشته، ‌نیاز جامعه ما بوده و هست، بنابراين هرگونه اقدام افراطی‌گرایانه‌اي که در عرصه سیاسی صورت گيرد، به تباهی کشور می‌انجامد.
 
وي ادامه داد: تدبیر کلید و شاخصه همه اعمال انسان است و به طور حتم تمام اعمال انسان باید همراه با عقل، دوراندیشی، پردازش و احساسی عمل نکردن باشد.
 
نديمي تاکيد کرد: در شرایط کنونی که اقتصاد و سياست‌هاي کلان آن در کشور دستخوش مشکلات بسیار است، مسئولان باید با برنامه‌ریزی، عقل‌گرایی و دوراندیشی سیاست‌های کلان اقتصادی و نیازهاي مردم را تعیین کنند تا این موضوع در ارتباطات داخلی و خارجی تاثیر گذارد. در شرایط کنونی می‌طلبد که مجلس چون گذشته در کنار دولت منتخب مردم از وي حمايت کند.
 
وی تاکيد کرد: آرای مردم به نوعی آرای اعتقادات و عشق به آرمانها و دلبستگي به امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است. آرا مانند رود هميشه خروشاني است که پويايي و تکامل صالحيت، جامعيت و به هم پيوستگي در آن موج مي‌زند، بنابراین مجلس شوراي اسلامي باید با تعامل با دولت منتخب هرآنچه که می‌داند و یا می‌تواند را در اختیار دولت منتخب قرار دهد.
 
نماينده مردم لاهيجان و سياهکل افزود: همه مباحث حزبي و انتخاباتي بايد کنار گذاشته شود، چرا که پس از هر انتخابي واجب است که ما به عنوان يکي از سه قوه تعاملي را به ملت نشان دهيم که در راستاي آن، آرامش،  حل مشکلات مردم و تدبير امور برآيد، بنابراين مجلس حتما آمادگي خود را ابراز داشته که بتواند همه نيازهاي مردم را که در آراءشان موج مي‌زند، پيگير باشد.
 
عضو کميسيون اقتصادي مجلس در پايان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم شايسته امام(ره) و رهبري معظم و عظمت حضور مردم در انتخابات و انقلاب باشيم و با اميد به آينده روشن و فردايي روشنتر از امروز، اين اميد را داريم که خداوند لحظه‌اي مسئولان کشور را به خود وانگذارد.
 
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: ندیمی ، مجلس ، انتخابات ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار