سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس با اشاره به تصویب طرح برخورداری مردم اردبیل از حق آبه منطقه گفت: وزیر نیرو تاکنون قول خود را علمیاتی نکرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی فرد ضمن تشکر از مردم حوزه انتخابیه برای حضور و مشارکت باصلابت در انتخابات که حماسه سیاسی موردنظر رهبر معظم انقلاب را محقق کرد، گفت: این حضور باصلابت مشارکت پرافتخاری را در تاریخ سیاسی کشور رقم زد.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان کشور فرمودند که در تنظیم برنامه های کشور اصلی ترین مسئله رفع تبعیض و فقر و نجات طبقات مستضعف، محروم و پابرهنگان از سلطه بیگانگان است.

وی ادامه داد: بر این اساس همه برنامه های اقتصادی، تولیدی، سازندگی و رونق اقتصادی باید به این هدف توجه کند و در صورت عملیاتی کردن این توصیه رهبر انقلاب، برنامه ها محقق می شود.

افضلی فرد در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو یادآور شد: در جلسه ای که برای برخورداری مردم اردبیل از حق آبه منطقه تشکیل شد، مصوب شد که در کمیسیون تخصیص آب مقدار و میزان بهره مندی مردم محروم اردبیل از این حق آبه نهایی شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس ادامه داد: اما سوال این است که چرا این قول خود را عملیاتی نمی کنید و هر چند ما این مسئله را با جدیت در دولت یازدهم پیگیری می کنیم اما انتظار داریم شما این توفیق بزرگ خدمت به مردم اردبیل را از آن خود کنید./س

برچسب ها: اردبیل ، حق ، آبه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.