مدیر اداره بانوان منطقه یک گفت: به منظور ترویج الگوهای خانواده مبتنی بر آموزه های دینی در بین زوج های جوان 2 کارگاه آموزشی در روزهای 6 و 13 تیرماه سال جاری میزبان این عزیزان است.

مریم کوهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این کارگاه ها با حضور اساتید، مشاوران خانواده و زوج های جوان در شمال تهران اجرا می شود.

کوهی بیان کرد: طرح شکوفایی عشق که سال گذشته و به مناسبت سالروز ازدواج پر برکت امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه ریزی و اجرا شده ، امسال نیز به استقبال شهروندان و اثرات مثبت آن در بین زوج های جوان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: امسال با برگزاری دو کارگاه ، این طرح از ساعت 8 صبح الی 15 بعد از ظهر در موزه سینما واقع در خیابان ولیعصر (عج) برگزار و در باغ فردوس ادامه می یابد.

کوهی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ترویج الگوهای خانواده و زندگی خانوادگی مبتنی بر آموزه های دینی در بین زوج های جوان برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ ازدواج صحیح برای جوانان و آموزش زوج های جوان در مورد شیوه های همسرداری محورهای اصلی این کارگاه های یک روزه است.

کوهی در ادامه افزود: در کارگاه اول روز 6 تیر مه برای حضار، بازدید رایگان از موزه سینما و کارگاه دوم در 13 تیرماه نمایش فیلم حوض نقاشی به همراه پذیرایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مشاوره ها و مطالب عنوان شده به همراه زوج هایی که کمتر از 3 سال ازدواج کرده اند در این کارگاه ها مطرح می شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار