شرکت سامسونگ سال گذشته با معرفی گلکسی کمرا، رده جدیدی از محصولات اندرویدی را معرفی کرد، که ترکیبی از یک دوربین حرفه ای در کنار قابلیت های سیستم عامل اندروید بود که زیاد از طرف کاربران مورد توجه قرار نگرفت و انتظار می رفت که سامسونگ تولید این محصولات را متوقف کند، اما این اتفاق نیافتاد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، سامسونگ پس از معرفی گلکسی اس 4 زوم، که دومین کمرا فون این شرکت می باشد، تصمیم گرفته تا به طور جدی رابط کاربری تاچ ویز را به دوربین ها بیاورد و از همین رو سامسونگ NX که یک کمرافون حرفه ای است را معرفی کرده است.


این دوربین بدون آینه که دارای سنسور 20.3 مگاپیکسلی از نوع APS-C است، مجهز به یک صفحه نمایش 4.8 اینچی qHD لمسی می باشد و بر روی آن اندروید نسخه 4.2.2 به همراه رابط کاربری سامسونگ، تاچ ویز نصب شده است. 


سامسونگ NX توانایی ضبط ویدیوی فول اچ دی را دارد و مجهز به یک پردازنده اگزینوس 5 اکتا به همراه 2 گیگابایت رم، مانند آنچه در اسمارت فون های رده بالای این کمپانی می بینیم، می باشد. پشتیبانی از HSPA+، WiFi و 4G-LTE از دیگر امکانات NX می باشد و مانند دوربین های DSLR به پردازشگر اختصاصی تصاویر تجهیز شده است.

به همراه دوربین NX یک لنز ۱۸ تا ۵۵ میلیمتری از نوع OIS /Optical Image Stabilization عرضه می شود البته کاربر می تواند تعدادی لنز مخصوص را برای این مدل سفارش دهد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه ی آن به بازار های جهانی اعلام نشده است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار