رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: یزدانی با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی کشتی نگرفت.

علی اصغر ثمربخش در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: برای حضور دوباره رضا یزدانی در صحنه کشتی با همت پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مدارک پزشکی وی به فدراسیون کشتی ارسال می شود.

وی با اشاره به شایعه امتنا یزدانی از کشتی تصریح کرد: رضا یزدانی کشتی را کنار نگذاشت و با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقه انتخابی حضور نیافت.

ثمربخش از حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و هیئت کشتی مازندران از قهرمان کشتی جهان خبر داد و افزود: نامه ای در حمایت یزدانی از سوی جامعه ورزش استان به فدراسیون ارسال شد.

وی با اشاره به برطرف شدن مصدومیت و آمادگی نسبی یزدانی اظهار داشت: با توجه به شناختی که از سول خادم دارم به طور حتم مشکلات یزدانی را بررسی خواهد کرد.

ثمربخش از آماگی یزدانی در مسابقه انتخابی با هر کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم خبر داد و افزود: یزدانی آماده کشتی در مسابقه انتخابی پس از رفع کامل مصدومیتش است تا باردیگر دوبنده تیم ملی را برتن کند.

وی همچنین درباره عدم حضور مهدی تقوی دیگر کشتی گیر مازندرانی در مسابقه انتخابی گفت: تقوی با هماهنگی فدراسیون و کادرفنی کشتی در مسابقه انتخابی حاضر نشد.

رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: با توجه به شرایط روحی ور وانی که تقوی پس از فوت مادرش داشت، در این مسابقه حضور نیافت.

ثمربخش با اشاره به مسابقه انتخابی تقوی در اواخر مرداد ماه در وزن 66 کیلوگرم ابراز داشت: امیدواریم کادرفنی فدارسیون مشکلات یزدانی نیز ارزیابی و برای این کشتی گیر خوب و باتجربه نیز مسابقه انتخابی برگزار کند.

وی در پایان مهمترین مشکل کشتی را نداشتن اعتبار و بودجه لازم اعلام کرد و افزود: مازندران قطب کشتی دنیا است که اعتبار و بودجه این هیئت با دیگر استان های کشور کاملا متفاوت است./س

برچسب ها: کشتی ، ورزشی ، یزدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.