برنامه راديويي«پنجمين شنبه»، برنامه اين هفته خود را به گرامي داشت ياد و خاطره زنده ياد استاد احمد ابراهيمي و بررسي آخرين آثار اين خواننده فقيد اختصاص مي دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران، در اين برنامه راديويي كه فردا از ساعت 9 تا 30/10 به روي آنتن راديو تهران مي رود ، قرار است شاهين شهبازي به عنوان تنظيم كننده و نوازنده آخرين آثار استاد ابراهيمي كه در سال‌هاي اخير نيز همراه او بوده به عنوان ميهمان حضور پيدا كند.

شاهين شهبازي در ضبط و انتشار دو آلبوم«خشت و آئينه» و «به عمل كار برآيد» كه در دهه هشتاد با صداي احمد ابراهيمي منتشر شده، مشاركت داشته است. اين دو آلبوم آخرين آثار استاد ابراهيمي هستند كه از سوي مركز موسيقي حوزه هنري راهي بازار شده بودند.

 برنامه راديويي«پنجمين شنبه» در حالي پنجشنبه 6 تير به روي آنتن خواهد رفت كه همزمان با پخش اين برنامه، مراسم تشييع پيكر استاد ابراهيمي نيز در تالار وحدت برگزار مي شود و گزارشي تلفني از جريان برگزاري اين مراسم، براي مخاطبان«پنجمين شنبه» پخش خواهد شد.

اين برنامه راديويي از بخش هاي مختلفي تشكيل شده كه از آن جمله مي توان به ضرباهنگ، رِنگ­آهنگ، پوپیتر، موسیقی نواحی و اخبار موسیقایی اشاره كرد.

«پنجمين شنبه» به سردبيري و گويندگي آويد بزرگي و كارشناس مجري رضا مهدوي از ساعت 9 از راديو تهران موج «94 اف ام» به روي آنتن خواهد رفت.

احمد ابراهیمی كه از خوانندگان پيشكسوت و مدرسان آواز ايراني و همچنين از شاگردان اساتيدي چون اديب خوانساري و بنان محسوب مي شد 3 تير 1392 در سن 87 سالگی در بیمارستان فرمانیه تهران دار فاني را وداع گفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار