نایب رئیس شورای شهر بابل نبود درآمد پایدار و پایین‌بودن سطح ارزش افزوده در بابل را از مهم‌ترین تهدیدها و چالش‌های آینده این شهر برشمرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سیف‌الله علی‌نیا صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پل سوم محمدحسن‌خان شهرستان بابل اظهار داشت: ملت ایران در ماه مبارک شعبان شاهد درخشش و اتفاقات ارزنده‌ای بود که دل دوستان را شاد و دشمنان انقلاب را ناامید کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات نظام را بیمه کرده است، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات سبب شد مسئولان با وحدت، منشاء خیر و برکت باشند.

علی‌نیا بیان داشت: در شش سال فعالیت دوره سوم شورا و شهرداری بابل، شاهد پروژه‌های زیربنایی بوده و طلسم اجرای پروژه‌های کلان در شهرستان بابل شکسته شد.

وی اذعان داشت: اجرای به‌موقع پل روگذر و هشت پروژه کلان در بابل سبب شد تا سطح مطالبات شهروندان بالا رود و همین امر زمینه‌ای شد تا شاهد پروژه‌های چشمگیر در این شهر باشیم.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر بابل نبود درآمد پایدار و پایین‌بودن سطح ارزش افزوده در بابل را از مهم‌ترین تهدیدها و چالش‌های آینده این شهر برشمرد و خاطرنشان کرد: ارزش افزوده بابل 6 میلیارد بوده در حالی که در آمل 12میلیارد و در ساری 54 میلیارد تومان است که این اختلاف 48 میلیارد تومانی قابل توجیه نیست.

علی‌نیا گسترش حاشیه نشینی را از مهم‌ترین چالش‌ها و تهدیدهای شهر بابل دانست.

وی بیان داشت: برای حاشیه‌نشینان پیشنهاد پروانه موقت را مطرح کردیم تا از ساخت و سازهای بی‌رویه جلوگیری شود این در حالی است که نباید همه انتظارات متوجه شورا و شهرداری باشد.

علی‌نیا به کلنگ‌زنی پل جدید محمدحسن‌خان اشاره و تصریح کرد: اگر پل محمدحسن خان به عنوان یک آثار باستانی در شهرهای دیگر مازندران قرار داشت مطمئنا مسئولان این شهرها برای حفظ و مرمت این پل تاریخی تلاش‌های وافری انجام می‌دادند اما در بابل به دلیل بی‌توجهی‌های انجام شده، این پل در معرض تخریب قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: قرار بود کلنگ‌زنی پل سوم محمدحسن‌خان حدود یک ماه گذشته انجام شود اما به دلیل شائبه انتخاباتی به بعد از انتخابات موکل شد که امیدوارم با همدلی اعضای شورای چهارم بتوانیم از گردنه مشکلات عبور کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.