معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور در پي واکنش جواد شمقدري رئيس سازمان سينمايي به تاکيد احمدی نژاد بر بازگشايي خانه سينما، ضمن تاييد محتواي نامه، زمان دستور رئيس جمهور را پس از ديدار شمقدري و ارائه توضيحات وي و نه قبل از آن دانست.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور در پي واکنش جواد شمقدري رئيس سازمان سينمايي به تاکيد رئيس‌جمهور بر بازگشايي خانه سينما، ضمن تاييد محتواي نامه، زمان دستور رئيس جمهور را پس از ديدار شمقدري و ارائه توضيحات وي و نه قبل از آن دانست.


 شيخان تاکيد کرد: نظر رئيس‌جمهور همچنان بر اين است که خانه سينما بايد بازگشايي شود و نبايد با تنگ‌نظري مانع فعاليت يک نهاد صنفي شد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور افزود: رئيس‌جمهور همان‌طور که تاکيد کرده‌، معتقداست عموم هنرمندان کشور متعهد به چارچوب‌ها و ارزش‌هاي موجود هستند.

وي با اشاره به اظهارات شمقدري مبني بر اين‌که «نامه کمي با تداخل زمان مواجه شده بود و همين امر اشتباهاتي را به وجود آورده است. نامه‌ خانه‌ سينما مربوط به فروردين است و ما اوايل ارديبهشت موضوع هيأت بازگشايي را با احمدي‌نژاد مطرح کرده و وی نيز موافقت کرد» اظهار کرد: نکته مهم اين است که دستور رئيس‌جمهور مربوط به پس از شنيدن توضيحات شمقدري در ارديبهشت‌ماه مي‌شود و پس از آن دستور اخير صادر شده است و لذا دستور صريح رئيس جمهور ابهامي ندارد و شامل تداخل زمان نگشته است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار