تنها نماینده تنیس روی میز ایران به عضویت تیم منتخب امید های جهان در آمد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران؛ سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF طی گزارشی اعضای تیم منتخب امید های جهان را اعلام کرد.

در این گزارش آمده است: 60 پینگ پنگ باز که متولدین سالهای 2001 و 2002 میلادی بودند از 35 کشور جهان و از قاره های مختلف در اتریش (آکادمی بین المللی ورنر اشلاگر) گرد هم آمدند و پس از تمرین و آموزش به رقابت با یکدیگر پرداختند تا بتوانند عضو تیم منتخب امید های جهان شوند.

امین احمدیان نماینده شایسته کشورمان در این دوره طرح امید های جهان بود که با هدایت صمد تدبیری توانست به جمع 16 بازیکن برتر این رقابت ها راه یابد و با شکست برابر هان جوش چیوا از سنگاپور که در مرحله گروهی 3 بر 1 مقابل او پیروز شده بود از صعود به جمع هشت بازیکن برتر این رقابت ها بازماند.

بر اساس این گزارش در این دوره طرح امیدها، رقابت تنها جهت افزایش انگیزه در بین بازیکنان بوده و تصمیم گیری نهایی برای انتخاب بازیکنان با دژان پاپیچ به عنوان سر مربی ارشد و مایکل اندرسون به عنوان دستیار وی بوده است.

از میان نمایندگان کشور های مختلف 11 بازیکن (6 پسر و 5 دختر) به عضویت تیم منتخب امیدهای جهان در آمدند که امین احمدیان نماینده کشورمان به عنوان عضو تیم منتخب امید های پسر انتخاب شده است.

اعضای تیم امید های پسر: یاناپونگ پاناگایتون (تایلند)، تراس مورگارد (سوئد)، امین احمدیان (ایران)، رافائل تورینو (برزیل)، ژانگ یانگ لی (نیوزیلند) و بوباکر بوراس (تونس)

اعضای تیم امید های دختر: لی کا یی (هنگ کنگ)، کریستال وانگ (آمریکا)، مارتا ناگیپال (مجارستان)، لو کیاونی (مالزی) و ایونا پتریک (مونتنگرو)

دژان پاپیچ معتقد است که این دوره از بازیکنان منتخب به نسبت بازیکنان منتخب در سال 2009 قدرتمند تر هستند و شانس بیشتری برای درخشش خواهند داشت.

وی که سرمربی ارشد این دوره طرح امید ها بوده است با اشاره به سطح بازی بازیکن ها اعلام کرد: بازیکنان این دوره علی رغم سن کم و تجربه اندکشان سبک بازی پخته ای دارند و آینده روشنی در انتظار آنها خواهد بود.

سخنگوی فدراسیون با اشاره به این خبر اعلام کرد: این اتفاق مهم را به امین احمدیان، خانواده وی و تمامی اعضای خانواده بزرگ تنیس روی میز کشور تبریک می گویم و از زحمات بی وقفه صمد تدبیری مربی پرتلاش تیم های ملی پایه کشورمان صمیمانه تشکر و قدرادنی می نمایم.

وی در ادامه تصریح کرد: از زحمات مینا پور موسوی نماینده  شایسته دختر کشورمان و مربیان وی نیز که به این رقابت ها اعزام نشد قدردانی می کنم و شک ندارم که پله های پیشرفت و ترقی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی در انتظار اوست.

حسینی در پایان تاکید کرد: امروز، تنیس روی میز ایران نامی آشنا در عرصه بین المللی و جهانی است و این برای دومین بار است که کشورمان در تیم منتخب امید های جهان دارای نماینده است که خود افتخار بزرگی برای تنیس روی میز ایران و جامعه ورزشی ایران اسلامی است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار