این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت : اختصاص وام 50میلیونی به هنرمندان برای خرید مسکن در وضعیت کنونی که طیف وسیعی از هنرمندان ما اجاره نشین هستند تا حدی تسکین دهنده درد های هنرمندان درا ین خصوص است .

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت مالی هنرمندان گفت :هنر مندان کشور به ویژه افراد شاغل در سینما و حتی تلویزیون در کنار سایر بخش ها به دلیل شرایط خاص حاکم بر حوزه سینما بیشتر آنها به لحاظ اقتصادی در وضعیت مطلوبی به سر نمی برند .

وی افزود :از جبران هزینه های در مان گرفته تا برخورداری از مسکن به جرئت می توان گفت هنرمندان در این دو مقوله قشر ضعیف جامعه به دلیل نبود حمایت های همه جانبه از سوی مسولان در بعد معنوی محسوب می شوندو بیمه شدن آنها می تواند کمکی موثر برای آنها در این رابطه باشد .

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به حمایت وزارت ارشاد از هنرمندان با اختصاص وام 50 میلیونی به آنها تصریح کرد :مسکن در شرایط فعلی مشکل بخش عظیمی از جامعه به حساب می آید و قشر هنرمند از این قائده مستثناءنیست .

رویگری اضافه کرد :اختصاص وام به هنرمندان برای خرید مسکن در وضعیت کنونی که طیف وسیعی از هنرمندان ما اجاره نشین هستند تا حدی تسکین دهنده درد های هنرمندان درا ین خصوص است و به اصطلاح کاچی بعض هیچی است امها مشکلات مسکن هنر مندان ایران را به طور کامل بر طرف نخواهد کرد .

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اظهار داشت :هنرمندان ما به ویژه بازیگران سینما و رسانه ملی در بحث اشتغال و در آمدزایی کاری جزء بازیگری ندارند و از این را ه خرج و مخارج خود در تامین می کنند .در صورتی کا اگر در حوزه ساخت و ساز فعالیت می کردند هم اکنون هر کدام از بازیگران ما به صورت مجزا برج های بلندی داشتند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.