مسعود حاجی آخوندزاده، مربی تیم ملی جودو در حالی مدت یک ماه از فدراسیون مرخصی گرفت که حرفهای ضد و نقیضی درباره این غیبت طولانی وی شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسعود حاجی آخوندزاده، جودوکار سابق المپیکی ایران در وزن منفی 60 کیلوگرم دی سال 1390 و در فاصله چند ماه تا آغاز رقابتهای قهرمانی آسیا 2012 به عنوان مربی تیم ملی جودوی کشورمان انتخاب شد.
 
در فردوردین ماه 91 وی به همراه تبم ملی عازم رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان شد که جودوکاران کشورمان در این رقابتها موفق شدند با کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز توسط رودکی، محجوب و قاسمی نژاد علاوه بر کسب عنوان سومی آسیا یک سهمیه دیگر شرکت در رقابتهای المپیک 2012 لندن را نیز از آن خود کنند.
 
از آنجا که آخوندزاده خود تجربه رقابت در تاتامی تیم ملی را داشت با برگزاری اردوهای مستمر و تمرینات با برنامه جودوی ایران را در دوران مربیگری خود صاحب عناوین مختلی کرد که از جمله آنها می توان به کسب 4 مدال رنگارنگ توسط محمد جواد محجوب جودوکار وزن منفی 100 کیلوگرم اشاره کرد که همه آنها زمانی بود که آخوندزاده مسئولیت هدایت این جوان را بر عهد داشت.
 
بر اساس این گزارش، تیم ملی جودوی کشورمان در آخرین رویداد برون مرزی خود در رقابتهای قهرمانی آسیا 2013 بانکوک تایلند با کسب دو مدال طلا و برنز توسط محجوب و قاسمی نژاد در حالی عنوان چهارمی آسیا را از آن خود کرد که رودکی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت همچنین با تیمی جوان و بی تجربه عازم تایلند شده بود.
 
با وجود تمامی این افتخارات هنوز خبری درخصوص سرمربیگی آخوندزاده در تیم ملی شنید نشده است و مشخص نیست تکلیف وی برای در اختیار داشتن اختیارات تام در تیم ملی  چه خواهد شد؟ سؤال اساس اینجاست که آیا فدراسیون به ادامه همکاری با آخوندزاده رغبت دارد یا خیر؟ آیا حاضر خواهد بود سرمربیگری را به وی بسپارد؟
 
براساس شنیده ها و در حالی که مسئولان فدراسیون علت غیبت یک ماهه آخوندزاده در تیم ملی را حضور وی در انتخابات شورای شهر مشهد عنوان کرده اند، عدم مشخص شدن تکلیف سرمربیگری وی را نمی توان بی ارتباط با این مرخصی مشکوک دانست.
 
در شرایطی که آخوندزاده پس از بازگشت به تهران در گفتگو باخبرنگار ما مطرح کرده است که هنوز قهر نکرده و غیبتش تنها به دلایل مشغله های شخصی بوده است به نظر می رسد جودو در روزهای آینده با خبرهای  تازه ای روبه رو خواهد شد که  از این واژه (هنوز!) مربی تیم ملی پرده بر می دارد./مح

برچسب ها: جودو ، آخوندزاده ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار