با توجه به صحبت هایی مبنی بر برکناری رویانیان، گفته می شود که مدیرعامل سرخپوشان تن به استعفا نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شنید ها حاکی از این است که طی صحبت های انجام شده مبنی بر برکناری محمد رویانیان مدیرعامل سرخپوشان وی به هیچ وجه تن به استعفا نخواهد داد و تا هیئت مدیره باشگاه وی را اخراج نکنند رویانیان همچنان به فعالیت های مدیریتی خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است، حدود 150 لیدر باشگاه پرسپولیس در پی اعتراض به برکناری رویانیان مقابل درب وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس تجمع کردند و شعارهایی را بر علیه محمود خوردبین سرپرست سابق این باشگاه سر دادند.

این گزارش حاکی است، بسیاری از لیدرهای پرسپولیس از حضور رویانیان و ادامه فعالیت های او در سمت مدیر عاملی حمایت کرده اند ضمن اینکه آنها حمایت خود را همچنان از علی دایی سرمربی سرخپوشان انجام می دهند.

پس از انتشار خبر برکناری محمدرویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس روحیه بازیکنان این تیم در اردوی رامسر بسیار افت کرده تا جایی که برخی بازیکنان این تیم اظهار داشته اند که با رفتن رویانیان در قرارداد خود تجدیدنظر خواهند کرد.

شایان ذکر است، احتمال اینکه علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دو بازیکن خارجی را جذب نماید بسیار زیاد است البته این مهم در صورتی تأیید خواهد شد که لیست بازیکنان داخلی موردنیاز دایی به طور کلی تکمیل شده باشد.

دايی حامی رویانیان شد

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به ویژه شخص علی دایی از محمد رویانیان حمایت کرده اند و خواستار ادامۀ فعالیت های وی در سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس هستند و شنیده ها حاکی از این است که کادر فنی سرخپوشان مایل به همکاری با مدیر عاملی به جز رویانیان نیست.

حقیقی از پرسپولیس جدا می شود؟

رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشته که در صورت برکناری رویانیان به طور حتم از این باشگاه جدا می شود و برای ادامۀ بازی خود به اروپا می رود.

حسین شمس و باران چشمه سری پشت رویانیان درآمدند!

حسین شمس سر مربی سابق تیم های فوتسال ایران و مهر علی باران چشمه سری مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح نیز از محمد رویانیان حمایت کرده اند و خواستار ادامه حضور وی به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هستند.

برکناری رویانیان سوژۀ داغ آبی ها

خبر برکناری محمد رویانیان از سمت مدیر عاملی آنقدر تعجب آور و به یکباره صورت گرفت که سوژۀ داغ تمرین تیم فوتبال استقلال بود و بر سر ماندن با رفتن وی از پرسپولیس مباحث جالبی میان بازیکنان صورت گرفت.

سرخپوشان عازم سفر خارجی!

تیم فوتبال پرسپولیس قرار است پیش از آغاز لیگ برتر سیزدهم فوتبال ایران یک دیدار تدارکاتی را در خارج از کشور برگزار کند و شنیده ها حاکی از این است که سرخپوشان تهران را به مقصد عراق ترک خواهند کرد اما در حال حاضر که علی دایی در سفر به روسیه به سر می برد تمرینات این تیم زیر نظر محمد دایی پیگیری می شود.

وضعيت بازيکنان پرسپوليس چه مي شود؟

در شرایطی که بعضی بازیکنان پرسپولیس از احتمال تجدید نظر خود برای همکاری با پرسپولیس در صورت جدایی محمد رویانیان خبر داده اند بعضی اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که اوضاع می تواند حتی بدتر از این هم شود.

طبق قوانین جدید قرار دادها در هیات فوتبال ثبت نمی شود در واقع همه چیز به برگه های محدود می شود که دست دو طرف قرار دارد. در حال حاضر بعضی بازیکنان که با پرسپولیس توافق کرده اند هنوز قرار داد ندارند اما آنهایی هم که قرار داد دارند می توانند فردای عوض شدن رویانیان قرار دادی نداشته باشند.

اگر قرار بر ایجاد تغییرات در پرسپولیس بود باید به این مسایل توجه کرد. به هر حال اگر مدیریت تغییر کند کسی نمی تواند مدعی شود که مثلا فلان بازیکن جدید قرار داد بسته است یا بازیکن سال قبل تمدید کرده است.

قرار ملاقات با خلعتبری به هم خورد

مسولان نقل و انتقالات پرسپولیس طی روزهای گذشته باب تازه مذاکرات با خلعتبری را آغاز کرده اند.

پس از منتفی شدن حضور کریم انصاری فرد در پرسپولیس خلعتبری دوباره به یک گزینه جدی بدل شد.

حضور پرسپولیس در رامسر هم بهانه ای شد تا این ملاقات در مازندران صورت بگیرد از اردوی پرسپولیس خبر می رسد، قرار و مدارها گذاشته بود ولی با توجه به اتفاقات دو روز اخیر فعلاً همه چیز بر هم خورده است./آق

 

برچسب ها: باشگاه ، سر مربی ، تکمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار