رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: مطالعات فاز اول و دوم چهار شرکت تعاونی تولید این سازمان به منظور اجرای کشت‌های متمرکز به پایان رسید.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حسین احمدآبادی افزود: با تخصیص اعتبارات، پروژه‌های مطالعه شده یکپارچه سازی اراضی، اجرایی می شوند.

وی تصریح کرد: شرکت تعاونی تولید اسلام آباد شهرستان مانه و سملقان، شرکت تعاونی تولید دهقان شهرستان اسفراین، شرکت تعاونی تولید مرغزار شهرستان فاروج و شرکت تعاونی تولید آلاداغ شهرستان جاجرم مطالعات یکپارچه سازی اراضی خود را به پایان رسانده‌اند.

رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی سازمان تعاون روستایی استان حوزه عمل شرکت اسلام آباد را 2 هزار و 100 هکتار، شرکت دهقان را هزار و 500 هکتار، شرکت مرغزار را 2 هزار و 500 هکتار و شرکت آلاداغ را هزار و 350 هکتار عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با ابلاغ اعتبارات، عملیات تسطیح اراضی، یکپارچه سازی، احداث جاده‌های بین مزارع، کانال بتنی و لوله گذاری شبکه آب به منظور اجرای کشت‌های متمرکز اجرایی می شود.

احمدآبادی گفت: تسهیلات اجرای این پروژه‌های یاد شده از محل اعتبارات مصوب مقام معظم رهبری به استان و همچنین از محل اعتبارات مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان تأمین می‌شوند که در حال حاضر نیز این شرکت‌ها در انتظار ابلاغ اعتبار هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.