"هالي داگرس" در مقاله اي با اذعان به نتيجه موفقيت آميز انتخابات اخير کشورمان اذعان مي کند که ملت ايران نسبت به تبليغات منفي اپوزيسيون خارج نشين بي اعتنا هستند و راه خود را مي پيمايند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزيره ؛ نويسنده با اذعان به خلق "حماسه سياسي" توسط ملت ايران مي نويسد "ايرانيان با شرکت در انتخابات نشان دادند که خود اختيار آينده کشورشان را در دست دارند و تعيين مي کنند که چه چيزي براي کشورشان بهترين منافع را تامين مي کند." 

تحليلگر مقاله در ادامه با اذعان به "ملال آور" بودن اقدامات خصمانه قدرتهاي غربي در قبال ملت ايران مي افزايد "هيچ چيزي خسته کننده تر از تهديدات دائمي قدرتهاي غربي عليه ملت و کشوري با عظمت و قدمت تاريخي ايران نيست. آنان دائما ملت ايران را تهديد به آغاز جنگ مي کنند."
 
نويسنده مقاله در ادامه با تمسخر اپوزيسيون خارج نشين مي نويسد "انتخابات کنوني ايران به من ثابت کرد که چرا مردم ايران از اپوزيسيون خارج نشين نفرت دارند. اپوزيسيون ايراني خارج نشين از افرادي تشکيل شده است که از کشورشان فرار کرده اند و اکثرا ساکن آمريکا هستند و زندگي اي تجملي را براي خود فراهم آورده اند. اين افراد همچنين در شبکه هاي ماهواره اي "لس آنجلسي" گردآمده اند و به مخاطبانشان امر و نهي مي کنند (!)‌آنان دائما به مخاطبان مي گويند :به خيابان ها بريزيد (!)" 

نويسنده مقاله در ادامه با اذعان به ناکام ماندن اپوزيسيون خارج از کشور در واداشتن ايرانيان به تحريم انتخابات مي افزايد "در روزهاي منتهي به برگزاري انتخابات رياست جمهوري 14 ژوئن (24 خرداد) ايران اپوزيسيون خارج نشين از طريق شبکه هاي اجتماعي راي دهندگان ايراني را تشويق به عدم شرکت در انتخابات مي کند. اين در حاليست که 50.5 ميليون نفر واجد شرايط راي دهي در انتخابات بودند و تعداد زيادي از آنان در انتخابات شرکت کردند. ايرانيان پس از انتخابات و اعلام نتايج نيز به جشن و شادي پرداختند آنان خوب مي دانند چه مي خواهند و نيازي به امر و نهي اپوزيسيون خارج نشين ندارند." 

تحليلگر "الجزيره" مي افزايد "بايد کليشه هاي رايج از مردم سالاري که در غرب جريان دارد را کنار گذاشت و از نسخه نويسي براي ايرانيان دست برداشت. ايرانيان تجربه دولتي مردم سالار را در گذشته نيز داشته اند که از جمله آن مي توان به دوران حکومت دولت قانوني "محمد مصدق" اشاره کرد که در نهايت با کودتاي تحت رهبري سازمان جاسوسي آمريکا (سيا) سرنگون شد. يکي از دوستان من در تهران با انتقاد از اپوزيسيون خارج نشين به من گفت "ايرانياني که سالها خارج از کشور زندگي کرده و اکنون خود را اپوزيسيون مي خوانند از شرايط و جو ايران به دور هستند. آنان نمي توانند نظر درستي را در مورد شرايط ايران بيان کنند چرا که تغيير و تحولات در ايران بسيار سريع است و روندي پويا دارد." 

نويسنده مقاله در بخش پاياني مقاله خود با اذعان به بي اعتنايي ملت ايران به گزافه گويي هاي اپوزيسيون خارج نشين مي افزايد "بايد دانست که ملت ايران خود را "قرباني" خواسته هاي قدرتهاي غربي و اپوزيسيون خارج نشين نمي کند. مردم ايران خود سرنوشت کشورشان را به بهترين وجه ممکن رقم خواهند زد. آنان نيازي به اپوزيسيون خارج نشين نسخه نويس و مقامات کشورهاي غربي ندارند." 

برچسب ها: ایران ، انتخابات ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار