عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در مجلس شوراي اسلامي گفت: رئيس جمهور منتخب بايد در تعيين كابينه خود به ويژگي‌هايي همچون كارآمدي، توانمندي، مديريت، ولايت‌مداري و مردم‌مداري توجه كند.

"صفر نعيمي‌رز" نماينده مردم گيلان و آستارا در مجلس شوراي اسلامي، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به در نظر گرفتن اولويت‌هاي دولت "تدبير و اميد" در دستور كار خود، گفت: ريشه تمام مفاسد موجود فقر است، بنابراين رئيس جمهور منتخب بايد در گام اول فكري به حال اقتصاد بيمار كشور كند، چرا كه مشكل اصلي كشورمان بحث معيشت و اقتصاد مردم است.
 
وي در ادامه افزود: اشتغال مسئله مهمي است كه رئيس جمهور منتخب كشورمان بايد با در نظر گرفتن اين مهم زمينه اشتغال را در كشور فراهم كند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در خانه ملت، تصريح كرد: تامين رفاه مردم و حل مشكلات معيشتيشان ديگر مشكلات موجود در زندگي آنان را برطرف خواهد كرد.

نماينده مردم گيلان و آستارا در مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطر نشان كرد: رئيس جمهور منتخب بايد در تعيين كابينه خود به ويژگي‌هايي همچون كارآمدي، توانمندي، مديريت، ولايتمداري و مردم‌مداري توجه كند و صرف نظر از آنكه افراد متمايل به چه نوع گرايشي است آن را براي كابينه دولت خود انتخاب كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار